עיריית רחובות מחלקת מסכות רב פעמיות  לניצולי שואה

עיריית רחובות מחלקת מסכות רב פעמיות  לניצולי שואה

יום הזיכרון לשואה ולגבורה השנה עומד בצל ההתמודדות עם נגיף הקורונה. רוב ניצולי השואה עברו את גיל 80, כך שהם נמצאים בקבוצת סיכון הפגיעה ביותר, בטרם נמצא חיסון לנגיף.

עיריית רחובות, בשיתוף עמותת "עמך" לניצולי השואה הפועלת בעיר ומתנדבים, מחלקת בימים האלו מסכות רב פעמיות לניצולי השואה אשר ספונים בבתיהם. יחד עם המסכות, יחולקו להם גם נרות נשמה, על מנת לסייע להם בזיכרון יקיריהם שנספו בשואה.

ראש העיר, רחמים מלול: "זהו עוד אחד מהמענים שעיריית רחובות מספקת לניצולי השואה בעיר. אנו פועלים למענם מזה מספר שבועות עם תחילת תקופת הבידוד החברתי, וגם כעת לפני יום השואה נגיע אליהם עם מסיכות רב פעמיות שישמרו עליהם, ועם נר נשמה שידליקו לזכר יקיריהם".

ד״ר רוני באום , חברת המועצה מחזיקת תיק אזרחים ותיקים: "בשל המצב, ניצולי השואה לא יוכלו השנה להשתתף בטקסי יום הזיכרון, ולכן חשבנו על מחווה קטנה ואישית שתזכיר להם שעל אף היותם בבידוד – הם לא לבד. אני רוצה להודות לעומר ויינריך, בחורה צעירה ומקסימה שהתגייסה לחלוקת המסכות, יחד עם צוות מתנדבים צעירים מתנועת הצופים".

סגן ראש העיר, עו"ד יניב מרקוביץ: "גם כאשר ניצולי השואה רחוקים מאיתנו ויושבים בבתיהם אנחנו בעיריית רחובות לא שוכחים ומחבקים אותם מרחוק. בכדי שלא יצטרכו לצאת מהבית להצטייד במסכות אנחנו מגיעים עם המסכות עד אליהם".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh