על פי איזה קריטריון נמדד בעל מקצוע אמין ברחובות

על פי איזה קריטריון נמדד בעל מקצוע אמין ברחובות

אמינות הינה שם המשחק בעולמם של בעלי מקצוע. בעל מקצוע שאינו אמין, יכול להונות את לקוחותיו, לבצע תיקונים לקויים או לגבות סכומי עתק שלא בצדק. בעל מקצוע אמין ברחובות, יעניק שירות כנדרש ממנו ויגבה שכר בהתאם. להלן נעניק כמה קריטריונים וכללי אצבע לזיהוי אמינות של בעל מקצוע ברחובות וניישם אותם על בעלי מקצוע מסוימים.

חשיבות האמינות

האמינות, כאמור, היא קריטית במיוחד בעולמם של בעלי המקצוע. לשם הבנת האמינות וחשיבותה, ניעזר בדוגמה מעולם ההדברות.

הדברה אמינה

נתאר מטבח מלא בנמלים. לקוח מבקש ממדביר להגיע אליו ולבצע הדברה ירוקה למטבח. המדביר יודע כי השיטה הטובה ביותר לבצע הדברה ירוקה כנגד נמלים אלו היא לפזר עלי דפנה במטבח. במקום זאת, המדביר טוען כי מדובר במכה יוצאת דופן ואין מנוס משימוש בג'ל פרומונים יקר, שעלותו למעלה ממאה ושלושים שקלים לשפופרת בודדה של חמישים גרם.

בעקבות כך, המדביר גובה מחיר מוגזם עבור עבודתו. בנוסף, הוא מבצע את עבודתו בצורה לקויה תוך הצהרה כי נמלים תמיד חוזרות ולכן ההדברה לא תהיה מושלמת.

לעומת זאת, מדביר אמין יהיה מדביר שיצהיר כי ביצוע הדברה ירוקה ברחובות באופן יעיל ייעשה על ידי פיזור עלי הדפנה. הוא יגבה לכל היותר מאה שקלים עבור ההגעה למטבח הנגוע.

קריטריונים לאמינות

מדוגמה זו, ניתן לזהות שלושה קריטריונים על פיהם נמדד בעל מקצוע אמין ברחובות. הקריטריון הראשון על פיו נמדד בעל מקצוע אמין ברחובות, הוא קריטריון אבחון התקלה. הקריטריון השני לפיו נבחן בעל מקצוע אמין ברחובות הוא קריטריון  המחיר. הקריטריון השלישי לפיו נבחן בעל מקצוע אמין ברחובות הוא קריטריון איכות התיקון.

  1. זיהוי התקלה

כאמור, הקריטריון הראשון על פיו נמדד בעל מקצוע אמין ברחובות הוא קריטריון זיהוי ואבחון התקלה. בעל מקצוע אמין יזהה נכונה את הבעיה וישקף זאת במדויק ללקוח. כאשר מדובר בתקלה משמעותית הוא יציין זאת, אך גם כאשר התקלה שולית ואינה מצריכה תיקון משמעותי הוא לא יסתיר את המידע.

  1. עלות השירות

הקריטריון השני על פיו נמדד בעל מקצוע אמין ברחובות הוא קריטריון המחיר. בעל מקצוע אמין ברחובות יגבה מחיר התואם את טיב השירות שהוא נותן, בהתאם לתקלה הקיימת. בעל מקצוע שיגבה מחיר מופרז עבור השירות או יבצע שירות שאינו הכרחי עקב התקלה, ייחשב לבעל מקצוע שאינו אמין לפי קריטריון המחיר.

  1. איכות העבודה

הקריטריון השלישי על פיו נמדד בעל מקצוע אמין ברחובות הוא קריטריון איכות העבודה. לאחר איתור התקלה ותמחור שלה, בעל מקצוע אמין ברחובות יבצע תיקון כנדרש על כל הכלול בכך. בעל מקצוע שאינו אמין יבצע חצי עבודה או תיקונים מופרזים ואמינותו תיפגע.

סיכום ביניים

אם כן, נוכחנו לדעת כי בעל מקצוע אמין ברחובות נמדד לפי שלושה קריטריונים. הקריטריון הראשון הוא קריטריון אבחון התקלה. השני הוא תמחור השירות והקריטריון השלישי הינו איכות התיקון.

 

הקריטריון
1 אבחון וזיהוי התקלה ושיקוף ללקוח
2 תמחור נכון של העבודה לפי השירות והתקלה
3 תיקון איכותי וענייני של התקלה

 

הייחודיות של בעל המקצוע האמין

הבנתם כי ישנם בעלי מקצוע אמינים ברחובות איתם כדאי לעבוד, בעוד שקיימים בעלי מקצוע נכלוליים מהם כדאי להתרחק. כעת ננסה להבין כיצד ניתן לזהות בעלי מקצוע אמינים לעומת בעלי מקצוע שאינם אמינים.

  1. ענייניות

מאפיין הנפוץ במיוחד בקרב בעלי מקצוע אמינים ברחובות, הוא ענייניות. הם לא ילכו סחור וסחור עד שיגיעו לבעיה עצמה. הם ייגשו במהירות למוצר הפגום, יאתרו את הבעיה ויסבירו כיצד יש לתקן אותה. הענייניות היא מאפיין מובהק של בעלי מקצוע אמינים ברחובות. ללא ענייניות, הדליקו לכם נורות אזהרה באשר לאמינותו של בעל המקצוע.

  1. שיתוף במידע

בעל מקצוע אמין ברחובות ישמח להסביר לכם מה הבעיה וכיצד למנוע אותה בעתיד. בעל מקצוע שאינו אמין לא יספק מידע רב וכן ידבר במילים גבוהות ולא מובנות כדי להקשות עליכם לעמוד על טיב הבעיה.

  1. הסבר אינטואיטיבי

במידה שבעל המקצוע ברחובות מסביר לכם מהי הבעיה באופן שאינו ברור ואינטואיטיבי, בקשו ממנו לפשט את הדברים. אם בעל המקצוע ברחובות אכן יפשט את הדברים, מה טוב. אולם אם לא, הדליקו לכם נורת אזהרה נוספת. חשבו מדוע הוא לא הסביר את הדברים בפשטות ובנהירות. האם ייתכן שהוא משתמש במינוח מקצועי כדי להקשות עליכם ולבלבל אתכם, כך שלא תבינו כי הבעיה אינה חמורה כל כך?

  1. אורך רוח

בעל מקצוע אמין יהיה אדם נעים הליכות בעל אורך רוח לשמוע אתכם. בעל מקצוע קצר רוח שרק ימהר לסיים את העבודה, נחשד כבעל מקצוע המתעניין ביומית שלו ותו לא. בעל מקצוע שכזה יכול בהחלט לעשות עבודה שאינה טובה דיה או לגבות סכום מופקע כדי להגדיל את היומית, שלא בצדק.

  1. אחריות

אינדיקציה נוספת לכך שבעל מקצוע ברחובות אמין, היא לקיחת אחריות. בעל מקצוע ברחובות אשר מעניק אחריות על העבודה שלו, הינו בעל מקצוע אמין, בדרך כלל, שניתן לסמוך עליו. בעל מקצוע שאינו נותן אחריות על עבודתו, מכל סיבה שהיא, חשוד בעבודה שאינה מקצועית או בטוחה דיה. מכיוון שזהו המצב, אלו הם פני הדברים וזוהי המציאות, הרי שמומלץ בחום לא להתקשר בחוזה עם בעל מקצוע שאינו מעניק אחריות על עבודתו.

חברת ניקיון אמינה

כאמור, נעבור כעת לדוגמאות הממחישות את האמינות של בעלי המקצוע. בעיר קיימות חברות המעניקות שירותי ניקיון דירה אחרי צביעה ברחובות. חברת ניקיון אמינה תצהיר מראש מהו משך העבודה הצפוי, מבלי לקצץ ימים בהערכה רק כדי לשכנע את הלקוח לבחור בחברה. בנוסף, החברה תעשה שימוש בציוד המשוכלל ביותר בשוק.

שירותי בידור

זיהוי של שירותי בידור אמינים ייעשה על סמך המלצות ממקור ראשון. המלצה ממקור ראשון על קוסם ברחובות, למשל, תבטיח לכם מופע איכותי ומקצועי שיבדר את כל הקהל. כך גם באשר להעסקת אמן חושים ברחובות שיערוך מופע המשלב טלפתיה, טלקינזיס וקסמי קלפים.

לסיכום

לסיכום, ניתן להצביע על שלושה קריטריונים על פיהם נמדד בעל מקצוע אמין ברחובות, כאמור לעיל. אליהם הוספנו חמישה כללי אצבע לזיהוי בעל מקצוע אמין, ואלו הם. ענייניות, שיתוף במידע, באופן אינטואיטיבי, באורך רוח ותוך לקיחת אחריות. בהצלחה!

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh