עצמאות 70 ברחובות!

עצמאות 70 ברחובות!

להקת אתניקס תופיע בקבלת הפנים המסורתית של ראש העיר.

יממה לאחר שהעיר תחגוג עצמאות בחמש במות ברחבי העיר, תיערך קבלת הפנים המסורתית של ראש העיר רחמים מלול במוצאי יום העצמאות, שבה תופיע הלהקה המיתולוגית עם מיטב הלהיטים. במעמד החגיגי יחולקו גם תעודות הוקרה לחיילים בני העיר רחובות שנבחרו כמצטייני נשיא המדינה לשנה זו.

ראש העיר רחמים מלול: "גם השנה אנחנו ממשיכים בחגיגות למדינה ביום העצמאות. הערב הזה חותם את שורת אירועי התרבות בעיר שהחלה בפסח, המשיכה במימונה ומסתיימת כאן. החלטנו לעשות זאת עם אחת הלהקות הידיעות והמצליחות בישראל – אתניקס. בואו לחגוג איתנו עצמאות!"

"ציפור מדבר", "מחר אני בבית", "כתם הפרי" ו"תותים", הם רק חלק מהלהיטים של להקת אתניקס המיתולוגית שתופיע בקבלת הפנים המסורתית של ראש העיר רחובות, רחמים מלול, שתתקיים במוצאי עצמאות (19.4) בגן המייסדים. במעמד החגיגי יוענקו גם תעודות הוקרה לחיילים מצטיינים בני העיר.
קבלת הפנים המסורתית במוצאי יום העצמאות הפכה מזמן לשם דבר ברחובות. אחרי שהעיר תציין 70 למדינה בחמש במות בערב יום העצמאות, מוזמנים התושבים לחגיגה הגדולה למחרת בגן המייסדים שבה תימשך החגיגה.

זאב נחמה ולהקתו יכבשו את הבמה, ויוענקו תעודות הצטיינות לחיילים מצטייני הנשיא בני העיר רחובות:

  • סמל י' בן ה-21, הנמצא על הספקטרום האוטיסטי, התנדב לשירות בצה"ל. הוא משרת כבודק תוכנה בחיל המודיעין, ובחר את המקצוע מתוך התעניינותו בעולם המחשבים. הוא נחשף לעולם הטכנולוגיה, אוהב מאוד את השירות, ובימים אלה שואף לצאת לקצונה והחל החל את שלב המיונים. לסמל י' ישנה אחות בחטיבת החילוץ ואחות בחיל המודיעין.
  • סמל טדסה פאנטה הוא אחד מ-12 ילדים. הוא עלה ארצה בשנת 2001 והחל את שירותו הצבאי בחוות השומר. לאחר מכן המשיך לשירות קרבי בפלוגת הסיור של גולני.
  • סמ"ר א' בן ה-20 משרת כלוחם ביחידת מגלן בתפקיד קלע חוד בצוות. הוא בוגר התיכון מדעים לוד במגמות פיזיקה ומחשבים, והגיע ליחידה אחרי הכשרה של שנה וחצי שכללה טירונות יחידה ואימון מתקדם. הוא הצליח להגיע לתפקידו על אף הקשיים הרבים שחווה בדרך.

בערב העצמאות (18.4) יפעלו חמש במות ברחבי רחובות: בין היתר, צביקה הדר יופיע  במחזמר עם ילדי העיר, סגיב כהן ולירון עמרם בבימת הים תיכוני, ירדנה ארזי ואבי טולדנו יופיעו בבימת הזמר העברי, ושירת הללויה עם עדן בן זקן וגלי עטרי תועבר בשידור חי בטלוויזיה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh