עשרות בעלי עסקים מקומיים השתתפו בכנס המקוון "ממשבר להזדמנות"

עשרות בעלי עסקים מקומיים השתתפו בכנס המקוון "ממשבר להזדמנות"

כנס מקוון ראשון ביוזמת המחלקה לרישוי עסקים בעיריית רחובות בשיתוף מעוף במשרד הכלכלה התקיים אתמול, יום שלישי (13.10). בכנס השתתפו מגוון מומחים שהעניקו לבעלי העסקים בעיר עצות, טיפים ומידע בנושאי מיסים, מענקים מהמדינה וגם שיטות שיווק חדשות במרחב הדיגיטלי.

ראש העיר רחמים מלול: "אנחנו איתכם. אני מקווה שהכנס נתן לכם כלים פרקטיים לקידום העסק של כל אחת ואחד מכם. אני מבקש מכם: הקפידו על ההנחיות בבתי העסק שלכם – רק בעזרת שמירה על ההנחיות נוכל להמשיך בשגרת חיים".

הכנס התקיים אתמול, יום שלישי (13.10) במעמד ראש העיר, רחמים מלול וסגן ראש העיר, מחזיק תיק רישוי עסקים עו"ד יניב מרקוביץ'. מטרת הכנס הייתה לתת לעסקים הקטנים והבינוניים בעיר כלים פרקטיים שישמשו אותם בתקופה הזאת. מומחים בתחומים שונים חלקו עם בעלי העסקים את התובנות שלהם על המצב והציגו לבעלי העסקים את ההזדמנויות הטמונות במציאות החיים הכלכלית הנוכחית.

בעלי ובעלות העסקים שהשתתפו בכנס המקוון ביקשו להודות לראש העיר על היוזמה. הכנס שהתקיים היום היה הראשון מבין סדרת כנסים מקוונים שמובילה המחלקה לרישוי עסקים בעיריית רחובות לטובת העסקים בעיר. ביוזמתה נערכה לפני מספר חודשים הדרכה מקוונת לבעלי העסקים מפי מספר מומחים רלוונטיים בעמוד הפייסבוק העירוני.

ראש העיר, רחמים מלול פתח את הכנס ופנה לבעלי העסקים ואמר: "ליבנו איתכם. אני שומע ורואה את מה שעובר עליכם ואנחנו עושים מאמצים רבים כדי להקל עליכם במציאות הנוכחית. אני מקווה שהכנס יעודד אתכם וייתן לכם כלים פרקטיים לקידום עסקיכם. לפני מס' ימים רחובות הייתה עיר אדומה והבוקר הפכנו להיות עיר כתומה, אני מאמין שבשבועות הקרובים נעבור גם לצבע הצהוב ואחריו לירוק, מה שיוביל להקלה משמעותית בהגבלות. אני מבקש מכם: הקפידו על ההנחיות בבתי העסק – מסכות, שמירת מרחק והקפדה על התו הסגול, הם שיאפשרו את המשך שגרת החיים בצורה המיטבית ביותר".

סגן ראש העיר, עו"ד יניב מרקוביץ' מחזיק תיק רישוי עסקים: "מתחילת המשבר בחודש מרץ אנחנו עושים כל מה שאפשר כדי להוריד את שרשרת ההדבקה בעיר ויחד עם זאת לחזק את העסקים המקומיים. בחודשים האחרונים אנחנו פועלים ללא לאות כדי לעודד את התושבים לקנות מהעסקים המקומיים ולחזק את הכלכלה המקומית. אתם מוזמנים לפנות למחלקה לרישוי עסקים באמצעות המייל או הטלפון בכל בעיה שהיא. אני שמח על השתתפותכם בכנס ומקווה שהכלים שתקבלו היום יעזרו לכם לחזק את העסק שלכם".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh