פגישת עבודה עם מועצת התלמידים

פגישת עבודה עם מועצת התלמידים

ראש העיר קיים פגישת עבודה עם חברי מועצת התלמידים והנוער העירונית

ביום חמישי (10.8) הגיעו חברי מזכירות מועצת הנוער העירונית לפגישת עבודה עם ראש העיר, רחמים מלול, בלשכתו. בפגישת העבודה השתתפו גם סגן ראש העיר ומחזיק תיק נוער וצעירים, עו"ד מתן דיל, מנכ"ל העיריה, דורון מילברג, מנהלת אגף החינוך והנוער, סמדר קרפובסקי, מנהל המחלקה לחינוך על יסודי, אלי לסרי ומנהל מחלקת הילדים והנוער, אבי יוספי.

במהלך הפגישה הציגה יו"ר מועצת התלמידים והנוער העירונית, רינת מטיס, את הפעילות הענפה אשר מקיימת המועצה במהלך חודשי הקיץ, נערכה היכרות עם חברי המזכירות החדשים, הוצגו פרויקטים שנעשו במהלך השנה והתקיים דיון פורה ומעמיק על פרויקטים עתידיים.

ראש העיר הביע סיפוק רב מפעילותה של מועצת הנוער העירונית. רחמים מלול: "אני מוקיר את חברי מועצת הנוער העירונית אשר תורמים מזמנם הפנוי במשך כל השנה ובמיוחד במהלך ימי החופש הגדול. הפעילות הענפה שמקיימת מועצת הנוער, בכל התחומים, מהווה תרומה אדירה לכלל בני הנוער בעיר, בכל בתי הספר ומכל המגזרים. יישר כוח". רינת מטיס: "אני גאה בפגישה המוצלחת שקיימנו עם בכירי העירייה ומברכת על כך שחלק גדול מהפרויקטים שהעלינו בפגישה אושרו ומיד. אני מודה לראש העיר, רחמים מלול, וסגנו, עו"ד מתן דיל, על התמיכה, הליווי והאמון במועצת הנוער. אנו מצדנו מבטיחים להמשיך ולשרת את כלל בני הנוער בעיר תוך שיתוף פעולה מלא עם הרשות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh