פועלים למיגור תופעת שתיית האלכוהול בקרב בני נוער

פועלים למיגור תופעת שתיית האלכוהול בקרב בני נוער

השבוע פורסם סרטון מיוחד להעלאת המודעות לתופעת צריכת האלכוהול בקרב בני נוער בחופשת הקיץ. מאז עלה הסרטון ועד כה (14.8), הוא זכה במעל לחצי מיליון צפיות, אלפי שיתופים, תגובות ולייקים.

עיריית רחובות פרסמה השבוע (13.8), סרטון מיוחד להעלאת המודעות לתופעת צריכת האלכוהול המוגברת בקרב בני נוער בימי חופשת הקיץ.

הסרטון, אשר הופק במטרה למגר את התופעה, נערך ביוזמתו של סגן ראש העיר ומחזיק תיק נוער וצעירים, עו"ד מתן דיל, ובו נצפים ילדים צעירים על ספסל במרכז העיר כשהם שותים בירה, ורואים בו גם את תגובות העוברים והשבים שלא היו מודעים לעובדה שמדובר בשחקנים ושהנוזל בבקבוק היה מים. עו"ד מתן דיל: "בחרנו להעלות את המודעות לנושא של שתיית אלכוהול בקרב בני ובנות נוער, באמצעות סרטון עוצמתי שייצור זעזוע. היה חשוב לנו להגיע לבני הנוער ולדבר איתם במרחבים שהם נמצאים בהם. רצינו להעביר את המסר בצורה הכי חזקה והכי עכשווית כיאה למצב שאנו נמצאים בו. אנחנו עוקבים אחרי התגובות של ההורים שמאמצים את הסרטון ושמחים על המעורבות של האנשים. צריך לזכור שאנחנו פועלים ממקום של חינוך, כזרוע משלימה של החינוך בבית, שם  החינוך מתחיל. המסרים צריכים לעבור לכולם, גם למשפחה, גם לגורמי המקצוע ולכל מי שמטפל בנוער, המטרה הייתה להזכיר לכולם כמה חשוב שנפעל בנושא הזה".

הסרטון הופק באמצעות מחלקת הילדים והנוער, בשיתוף הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול ברחובות ופרלמנט הילדים העירוני בחברה העירונית רחובות. השחקנים הצעירים שלקחו חלק בסרטון ומשתייכים לפרלמנט הילדים העירוני ברחובות הנם אופק פנחס מבית הספר 'הרצוג', אור צוקרמן מבית הספר 'הדרים' וקאריס רדזילביץ' מבית הספר 'סמילנסקי'. עד כה (14.8) מאז עלה הסרטון, הוא זכה במעל לחצי מיליון צפיות, אלפי שיתופים, תגובות ולייקים.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh