פיצה ברחובות: למה הטעם כל כך טוב?

פיצה ברחובות: למה הטעם כל כך טוב?

יש סיבה לפופולריות של פיצה ברחובות, או ליתר דיוק, לפיצות שתקבלו בפיצרייה המצליחה של רשת פאפא ג'ונס שעובדת בעיר. בתפריט הפיצות של פאפא ג'ונס יש את כל השילובים הכי מושחתים וטעימים, לצד מרכיבים עשירים ואיכותיים, כולל גבינת מוצרלה 100%, מגוון גדול מאוד של תוספות ייחודיות שלא ניתן למצוא בפיצריות אחרות כמו לדוגמא: תערובת 6 גבינות איטלקיות, אננס, נתחי עוף, נקניק איטלקי, מגוון פלפלים חריפים ואפילו אננס טרופי. כל הפיצות מבוססות על בצק טרי המיוצר מדי יום במפעל בישראל, על פי מתכון סודי מקורי של הרשת העולמית וכמובן – רוטב פיצה איכותי המיוצר מעגבניות טריות מיוחדות והוא מיובא מפאפא ג'ונס ארה"ב.

אבל זה לא הכול. פיצה ברחובות ברשת פאפא ג'ונס מגיעה עם בונוס ייחודי – סוד הטעם המשובח של הפיצות טמון בטריות חומרי הגלם ואפס התפשרות על איכות ויצירתיות.

בואו נדבר רגע על התוספות הייחודיות

השפים של רשת פאפא ג'ונס מסכימים שרוטב אמיתי לפיצה חייב להיות מיוצר מעגבניות טריות איכותיות, אותן קוטפים בעונה ספציפית בשנה, וזה מה שמדגיש את הטעם העשיר של הפיצה. נכון שבחירת התוספות היא לחלוטין עניין של טעם אישי, אבל כדאי לא להעמיס יותר מדי תוספות על הפיצה, על מנת למנוע עומס יתר על הבסיס ולהפוך את הפיצה לספוגית.

ההמלצה היא לבחור כל פעם שתיים שלוש תוספות, ואז לבחור פיצה חדשה עם טעמים אחרים, עד שתנסו את כל התוספות המשגעות של הרשת, ויהיו לכם כמה פיצות מועדפות בכל פעם שתזמינו פיצה.

תוספות ייחודיות, מרגשות ומפתיעות

התוספות שתוכלו לבחור כשאתם מזמינים פיצה ברחובות, מעבר לרוטב העגבניות המפורסם של הרשת, הן גבינת מוצרלה מאה אחוזים, פפרוני, וכדורי בשר. כשתטעמו את הפיצות, תחוו התרגשות שמעולם לא חוויתם באכילת פיצה, ולא תוכלו לחכות עד שתחוו את כל הטעמים. לא סתם פאפא ג'ונס הפכה לרשת הפיצריות הצומחת ביותר בעולם! עם מעל 6000 סניפים בכ-50 מדינות ברחבי העולם.

התרכובות המיוחדות של הפיצות הן שגורמות להשתוקקות לביס הבא. הנה כמה מהתוספות המובחרות שתוכלו למצוא בסניף פיצה ברחובות:

  • תירס, מוצרלה, עגבניות, זיתים שחורים ופטריות על פיצה טוליפ.
  • רוטב השום האגדי של פאפא ג'ונס ועליו מפזרים זיתים שחורים, גבינת מוצרלה, בצל סגול, פטה ותבלין איטלקי, וביחד זה יוצר את פיצה ביאנקה – הפיצה הלבנה של פאפא ג'ונס.
  • גבינת פרמז'ן, אסיאגו, רומנה, פרובולנה, פונטינה ומוצרלה על פיצה טוסקנית שש גבינות.
  • פלפל ירוק, בצל, פטריות, עגבניות וזיתים שחורים על פיצה צמחונית.
  • או פיצה טבעונית מבצק אוורירי ופריך, עם רוטב עגבניות מעולה ומעליו גבינה טבעונית טעימה.

ואז מגיעים שילובי המרכיבים

רוטב עגבניות משובח שמיוצר מעגבניות טריות, וגבינת מוצרלה מאה אחוזים הם שילוב מנצח כמו נישואין מושלמים. הם טעימים גם כשאוכלים אותם בנפרד, אבל מדענים קולינריים קובעים שהם מכילים תרכובות טעמים שטעמם טוב עוד יותר כאשר אוכלים אותם יחד.

איכות נוספת שהופכת פיצה ברחובות לטעימה כל כך היא המרכיבים שהופכים להיות שחומים במהלך האפייה בתנור.

עם בסיס של בצק טרי, גבינת מוצרלה משובחת ורוטב עגבניות טרי, פיצה עשויה להיראות כמו מאכל פשוט. אבל זהו, שלא.

אז בפעם הבאה שאתם מחפשים פיצה ברחובות, תוכלו להעריך את כל מרכיבי הפיצות המרגשים שמחכים לכם בסניף המפורסם של פאפא ג'ונס בעיר. לא תאמינו איזה שילובים מפתיעים ומיוחדים מחכים לכם.

כמו כן ישנם משלוחים חינם ברחובות ובנס ציונה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh