פרוייקט בניה ברחובות

פרוייקט בניה ברחובות

רחובות היא אחת הערים האטרקטיביות ביותר למגורים באזור המרכז. מצד אחד, קרובה לתל אביב וגוש דן אך עם זאת במרחק מספיק על מנת להתנתק מן הצפיפות של גוש דן ולחיות חיים רגועים יותר. ברחובות נמצא מכון ויצמן למדע כמו גם חברות מתקדמות נוספות בתחום ההייטק והביוטק, עיר שמשלבת אזורים ירוקים יחד עם חיים אורבניים תוססים. לכן, דירות חדשות ברחובות לכניסה מיידית נחטפות כמו לחמניות חמות.

פרויקטים של התחדשות עירונית ברחובות

כמו בכל עיר ותיקה, ולרחובות יש לא מעט ותק, ישנם אזורים שעם הזמן עוברים התחדשות עירונית. היום ישנם מספר פרויקטים ברחובות בהם ישנה התחדשות עירונית. אחד האיכותיים בהם הוא פרויקט ארט באזל עליו אמונה חברת י.ב ניר, חברת בניה ותיקה המובילה פרויקטים שונים ברחבי הארץ, כולל בראשל"צ ונס ציונה. לא רק בארץ פועלת החברה אלא גם באירופה, כך שללא ספק פרויקט התחדשות עירונית ברחובות עליו אחראית חברת י.ב ניר הוא פרויקט איכותי ביותר, בו מתעניינים גם אנשים איכותיים ונעימים שייצרו חיי קהילה תוססים.

כשאופנה, קולינריה ותחנת רכבת נפגשים

פרויקט ארט באזל ממוקם באזור אטרקטיבי במיוחד בעיר, רק 500 מ' מתחנת הרכבת ובשכנות למכון ויצמן למדע. כך, בין אם אתם לומדים או עובדים במכון ויצמן ובין אם עבודתכם היא באזור תל אביב, דירות חדשות מקבלן ברחובות השייכות לפרויקט ארט באזל מתאימות לכם וישדרגו את איכות החיים שלכם. לא רק מכון מדע ותחנת רכבת ישנם בסביבתכם הקרובה אלא חיים אורבניים מלאי עניין: רשתות אופנה מובילות, מסעדות, בתי קפה ועיצוב מודרני, חדיש ומלא סטייל כלולים בתוך פרוייקט התחדשות העירונית המקסים הזה. לא סתם נקרא הפרויקט ארט באזל. האמנות מהווה חלק בלתי נפרד ממנו, בין אם היא משולבת בלובי הבניין הנראה כגלריית אמנות עכשווית או בפריטים עיצוביים בסביבתו הקרובה של הבניין וגם בכל דירה ודירה.

התחדשות עירונית – הלימון הוא לחלוטין כבר לימונדה

בתור חברת בניה ותיקה ומלאת ניסיון, חברת י.ב ניר היא חסידה של התחדשות עירונית. רבים רואים אזורים ותיקים כעובדה מוגמרת, כאזורים הנטועים עמוק בעיר בה הם נמצאים ומובלעת שיש להשלים איתה. חברת י.ב ניר רואה את הדברים אחרת. בחזון שלה רואה החברה כיצד אתו אזור הנחשב לנקודת חולשה בעיר המתמלאת בשכונות חדשות יהפוך להיות אזור אטרקטיבי. לרוב מדובר גם על אזורים הנמצאים במרכז העיר, כאלה שטבעות של שכונות חדשות נבנו סביבם. כך הופך אזור מרכזי לאזור מחודש המדביק את קצב האזורים המתחדשים סביבו. באותה צורה ראתה גם י.ב ניר

את האזור בו נמצא פרויקט ארט באזל. לחברה אין ספק שהמשפחות שיעברו לגור ולאכלס את הפרויקט רק ירוויחו מכך, וגם העיר כולה תהנה מן ההתחדשות במקום.

מאמר נכתב באדיבות חברת י.ב ניר https://www.ybnir.co.il/

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh