פרקליט המדינה סייר בשכונת קריית משה יחד עם ראש העיר

פרקליט המדינה סייר בשכונת קריית משה יחד עם ראש העיר

בשבוע שעבר התקיים בשכונת קריית משה בעיר סיור של ראש העיר, רחמים מלול ומנכ"ל העירייה, דורון מילברג, יחד עם הנהלת פרקליטות המדינה, בראשותו של פרקליט המדינה, שי ניצן.

קבוצת הבכירים, ובהם פרקליטי המחוזות ומנהלי המחלקות בפרקליטות, נפגשה במשך יום שלם עם בני העדה האתיופית בשכונה, במטרה להכיר מקרוב את קהילת יוצאי אתיופיה בארץ. הביקור בשכונה הוא חלק ממסע שעורכת הנהלת הפרקליטות להכרת החברה הישראלית, במסגרתו נפגשו אנשי הפרקליטות עם קהילות שונות בחברה הישראלית. את המסע מוביל מרכז הינם, ארגון המקדם סובלנות חברתית שבראשו עומד עו"ד ירון קנר.

המרכז דוגל בקידום חברה משותפת וסובלנית באמצעות היכרות עמוקה ומשמעותית בין כל השבטים והמגזרים בחברה הישראלית. עיריית רחובות שותפה קבועה למיזמי המרכז וארחה בשנתיים האחרונות את הקבוצות שהגיעו לשהות בשכונת קריית משה, חלקן אף לשבועות ארוכים, במסגרת פרויקט אחי ישראלי והמכינה הנודדת וכן במסגרת מסעות הבכירים להכרת החברה. את הקבוצות השונות מארח בשכונה דוד אלעזר, מנהל מוקד הקליטה בעיר, בחסות העירייה הרואה חשיבות רבה במיזמים אלו.

ראש העיר, רחמים מלול, ברך את אנשי הפרקליטות על שבחרו להכיר מקרוב ובצורה בלתי אמצעית את בני העדה האתיופית, וסיפר להם על התכניות של עיריית רחובות לקידום הקהילה והשכונה. ירון קנר, מנהל המרכז, הודה לעירייה על השותפות וציין כי "העובדה שפורום כה בכיר החליט לרדת ממגדל השן ולהכיר מקרוב את הקבוצות השונות בחברה, שאותם הוא פוגש לרוב רק בבית המשפט, מעוררת השראה. "יש לקוות", אמר קנר, "שבכירים נוספים מהשירות הציבורי ילכו בדך זו וישלבו בעבודתם מסעות להכרת החברה הישראלית על כל גווניה, באופן קרוב ומשמעותי".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh