צביעת דירה ברחובות? סופר צבע היא הפתרון

צביעת דירה ברחובות? סופר צבע היא הפתרון

הגיע הזמן להכניס קצת צבע לדירה? הכול מתחיל ונגמר באנשי המקצוע שנבחר למשימה. כדי ליהנות מצוות מיומן, מקצועי ומנוסה לכל פרויקט צביעת דירה ברחובות, אנו מזמינים אותכם להכיר מקרוב את חברת סופר צבע.

מי אנחנו?

חברת סופר צבע, בבעלותו של צחי דהן – צבעי מקצועי, היא חברה המספקת שירותי עבודות צבע ברחובות ובארץ בכלל. לקוחות רבים מחפשים אחר הצבע הנכסף והגוון המתאים, חלק אף  מחפשים אחר רעיונות לשימוש בצבעים שונים לעיצוב חללים. צחי דהן, במקרה הזה ישמח לייעץ ללקוחות ולשתף בניסיונו העשיר בתחום. בתום הייעוץ, הלקוח יקבל הצעת מחיר מקצועית, מהירה, ללא עיכובים מיותרים לשביעות רצונו. חברת סופר צבע היא חברה בעלת ניסיון רב בעבודה ובעזרה ללקוחות, לחברה יש את היכולת לבצע כל מלאכת צבע שהיא, לא משנה כמה מורכבת או מסובכת היא. העבודה תבוצע תמיד בצורה מקצועית ועל פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

השירות המקצועי והאדיב ניתן ללקוחות פרטיים כגון בעלי דירות, בתים פרטיים ומשרדים וגם ללקוחות עסקיים כגון מוסדות ציבוריים, מלונות, בתי ספר, בנייני משרדים ומגוון רחב של לקוחות.

למה לבחור בסופר צבע?

חברת סופר צבע קיימת במשך 15 שנים וכפועל יוצא מכך, החברה רכשה ניסיון רב בתחום הצבע ועל כן מתחייבת למלאכת הצבע המקצועית והאיכותית ביותר בארץ. כל הצבעים שעובדים בחברה הם צבעים מקצועים ומנוסים.

בחיפוש אחר צבעי זול המציע מחיר ללא תחרות נמצא כי לסופר צבע המחירים הזולים ביותר בשוק! בניגוד לכך שהמחיר בסופר צבע הוא זול ויכול לרמז על איכות עבודה ירודה  – הצבעים שלנו מקצועיים ומנוסים ומשתמשים במיטב הצבעים של טמבור. בסופר צבע המחיר לא יבוא לעולם על חשבון האיכות והמקצועיות של העבודה.

ידוע לכל שבהזמנת עבודה בשיפוץ הבית חשוב לבקש אחריות מבעל המקצוע על העבודה שנעשתה. בסופר צבע האחריות היא אוטומטית. בכל מלאכת צביעה בתום העבודה הצבעי יעבור יחד עם הלקוח על הקירות ויוודא שהלקוח מרוצה ושאין תקלות. נוסף על כך, באם הלקוח גילה בעיה לאחר תום העבודה (גם במקרה שהתקלה נתגלתה אפילו כחודש לאחר סיום העבודה) חברת סופר צבע מתחייבת להגיע חזרה ולעשות תיקונים, ללא תוספת תשלום.

לסיכום, כדאי מאוד לבחור בחברת סופר צבע  ראשית בשל הניסיון הרב בתחום, שנית בשל המחיר הזול ביותר בתחום ולבסוף, בשל האחריות שהחברה נותנת לכל עבודה, וללא תוספת תשלום.

הזמנת עבודות דחופות מהיום להיום

במידה ומתעורר צורך להזמין עבודה דחופה, (כן, אפילו מהיום להיום!) חברת סופר צבע מוכנה בכל עת לגשת לעבודות צביעת דירה ברחובות. אנחנו מוכנים בכל זמן וזמינים תמיד בטלפון. נוכל לתאם פגישה בדירתכם כבר בשיחה הראשונה, וכך העבודה תתחיל תוך מספר שעות. גם אם העבודה הרצויה גדולה ומורכבת, נוכל לשלוח אליכם צוות שלם שיסיים את העבודה בזמן קצר.

רוצים ללמוד עוד? אנחנו זמינים לכל שאלה שעשויה לעלות לך ומזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום.

צחי דהן, 0503211177.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh