'צוות 3' זכתה במכרז שיטור להפעלת סיירת ביטחון

'צוות 3' זכתה במכרז שיטור להפעלת סיירת ביטחון

חברת השמירה והאבטחה מקבוצת 'צוות 3' נבחרה כספקית המרכזית של עיריית רחובות בכל הקשור למתן שירותי סיירת ביטחון ברחבי העיר לשלוש שנים הקרובות. החברה עמדה בכל תנאי המכרז, לרבות הצגת ניסיון מוכח במתן שירותים דומים רבים בכל רחבי הארץ, וכך גברה על הצעותיהן של חברות אבטחה מובילות אחרות בישראל. 

במסגרת שירותי סיירת ביטחון אותם תעניק צוות 3 24/7 ובמהלך כל השנה, ניידות יסיירו בעיר בו זמנית ובהן סיירים מוסמכים ומקצועיים לטיפול במצבי ביטחון שונים. כמו כן, החברה תציב מוקד אשר ירכז את פניות הציבור, יתפעל את המוקד הרואה ויפעיל את אנשי הסיירת תוך כדי ביצוע מעקב ובקרה על תפקודה.

מנכ"ל חברת השמירה והאבטחה מקבוצת 'צוות 3', שמוליק רזון: "אנו גאים לזכות במכרז נוסף ולספק את שירותינו גם לעיריית רחובות. הקבוצה צברה מוניטין רב במשך השנים לאחר שסיפקה שירותים דומים ונוספים לעיריות ורשויות בכל רחבי הארץ, תוך הקפדה על אמינות ומקצועיות, מעתה נדאג לשמור על השקט והביטחון גם ברחבי העיר רחובות".

קבוצת צוות 3 הינה קבוצת חברות העוסקת בתחומי האבטחה, המוקד, מערכות מיגון, ניקיון, השמה ועוד. הקבוצה הוקמה בשנת 1990 ומדורגת בין חברות האבטחה המובילות במשק על פי דירוג החברות של 'דן אנד ברדסטריט'. בקבוצה מועסקים למעלה מ-6,000 עובדים שפרושים במשימות מהדרום ועד הצפון. בין הלקוחות הגדולים של הקבוצה – משרד ראש הממשלה, עיריות ורשויות ברחבי הארץ, חברות הייטק בינלאומיות רבות כמו אפלייד מטריאלס, נייס מערכות, י.ב.מ וחברות גדולות נוספות ביניהן, בנק דיסקונט, תנובה, דלק מוטורס, קניון עזריאלי, קרן קיימת לישראל ועוד לקוחות אסטרטגיים רבים בכל רחבי הארץ.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh