ציוד בטיחות בעבודה – זה לא משחק ילדים

ציוד בטיחות בעבודה – זה לא משחק ילדים

יותר מדי פעמים אנחנו שומעים לאחרונה על תאונות הקשורות לבטיחות בעבודה. זהו נושא חשוב עבור כל אדם שמבצע עבודות בעלות פן פיסי, ובפרט עבור מי שעוסקים בעבודות בעלות סיכון באופן יום-יומי, כמו למשל פועלים באתרי בנייה. עבודות מסוגים אלו חייבות להתבצע תוך מודעות לסביבה ולאופי העבודה ותוך שימוש בציוד הבטיחות הרלוונטי, לרבות כפפות עבודה, משקפי מגן, קסדות בטיחות ורצועות קשירה.

כפפות עבודה

חלק גדול מהפציעות נוגעות לכפות הידיים, אשר משחקות תפקיד בביצוע של כל עבודה, ופגיעה פיזית בהן מהווה בעיה חמורה. כפפות עבודה עוזרות להימנע ממגוון של פציעות, לרבות כוויות ברמות שונות, חתכים, שריטות – ועוד. בנוסף לכך, חשוב להקפיד להשתמש בכפפות המתאימות לביצוע של אותה עבודה. באתר של חברת מולטיטול ניתן למצוא מגוון של כפפות איכותיות שונות, לרבות כפפות ריתוך, כפפות למכונאים, כפפות לגננים – ועוד.

משקפי מגן

ודאי ששמירה על בריאות העיניים היא בעלת חשיבות מכרעת, ובפרט בעת ביצוע עבודות כגון עבודות חיתוך, חריטה, ניסור, ריתוך, עבודה עם קרני לייזר – ועוד. משקפי בטיחות מגנים על העיניים משלל ריקושטים, שבבים וחלקיקים אשר עלולים לחדור אליהן ולהסב נזק בלתי הפיך. הם מגנים גם מפני חדירת קרני אולטרה סגול לחלקי העין. באתר מולטיטול ניתן למצוא מגוון משקפי בטיחות מקצועיים למטרות שונות ובעלי מאפיינים שונים.

קסדות בטיחות

חבישת קסדה באתרי בנייה יכולה להציל חיים וגם עושה זאת, ואסור בתכלית האיסור לוותר על קסדת בטיחות כאשר היא רלוונטית. מדובר באחד מהמרכיבים החשובים ביותר במכלול ציוד הבטיחות בהתחשב באזור בגוף שעליו הוא מגן. באתר מולטיטול ניתן לרכוש קסדות בטיחות איתנות וחזקות בצבעים שונים ובאישור מכון התקנים הישראלי.

רצועות קשירה

כאשר משנעים ומסיעים ציוד כבד, חשוב לדאוג להשתמש ברצועות קשירה עמידות ואיכותיות, אשר מסוגלות לעמוד במטענים בעלי משקל שכזה. חשוב לשים לב שהרצועות המסוימות אכן מתאימות לעבוד באותו עומס עבודה רלוונטי ולא לקחת סיכונים. מעבר לעומס העבודה, קיימות רצועות בעלות מימדים שונים ורצועות המתאימות לרכבים פרטיים, לאופניים ולמשאיות. ברשות מולטיטול רצועות קשירה רצ'ט איכותיות וחזקות. באתר ניתן למצוא גם חגורות מטפסים בעלות טבעות D עשויות פלדה מחושלת אשר מתאימות בין היתר לעבודה בגובה, וכמו כן גם חגורת גב עם כותפות שמעניקה תמיכה מוגברת בגב התחתון.

רכישת מוצרים באתר מולטיטול

אתם מוזמנים לבקר בקטלוג ציוד הבטיחות באתר שלנו בקישור הבא, לבחון את שלל האפשרויות שאנו מציעים וליהנות ממשלוח ללא עלות עד הבית. באתר ניתן למצוא בנוסף לציוד בטיחות גם מגוון רחב של כלי עבודה חשמליים, ידניים, פניאומטיים, כלי מדידה, כלי גינון וכלים נוספים. חברת מולטיטול מעודדת הקפדה על בטיחות בעבודה, לרבות עמידה בנהלים ובתקנים ושימוש בציוד בטיחות מן המעלה הראשונה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh