צילום ניו בורן

צילום ניו בורן

אין דבר יותר מושלם ומרגש מתינוק שזה עתה נולד, לו חיכיתם כל כך הרבה זמן. צילום ניו בורן למעשה מאפשר לכם לצלם את ילדיכם כמזכרת ייחודית גם לכם וגם לו/ה כאשר יגדלו. הצילום הינה חוויה בפני עצמה, ויש משהו קסום ומרגש בתהליך הצילום ובתוצרים, התמונות שהן רק שלכם. אז הנה כל מה שרציתם לדעת על צילומי ניו בורן ולא שאלתם עד כה.

האם הצילום מתאים לכל גיל?

האמת שלא ממש, כי בכל זאת צריך לקחת קצת מרווח נשימה לאחר הלידה. מומלץ לצלם בסביבות גיל שבוע, ועד שבועיים בערך. זה זמן נוח מאוד לצילום ניו בורן, מאחר והתינוק לרוב ישן ונינוח, מה שמאפשר לצלם בקלות ונוחות.

זהו גם גיל מאוד מיוחד מבחינת התינוק, מאחר ולרוב הם מתקפלים אל תוך עצמם, מעיין תנוחה עוברית מתוקה ומרגשת המאפשרת לכרבל אותם באהבה בפשטות ייחודית. עם הזמן, התינוק מתפתח, ולאחר כשבועיים מהלידה הוא מתחיל להתמתח ולהתפרש קצת, לחקור יותר את אפשרות התזוזה שלהם. זהו כבר שלב אחר בחיי התינוק, ובכל זאת אנחנו רוצים לתפוס משהו מהמתיקות של הרך שזה עתה נולד.

מה כדאי להכין לקראת הצילומים?

מבחינת ביגוד, זה מאוד תלוי בנוחות שלכם. באופן כללי תינוקות נראים מדהים ללא ביגוד בצילומים, אך זה בהחלט לא מתאים לכל אחד. אפשר להלביש בביגוד נוח, פרקטי, ולהתחשב במזג האוויר המחכה לכם. כל פריט ביגוד יכול להיות מעניין, ובסטודיו בדרך כלל תוכלו למצוא שלל אביזרים כמו צעיפים, כובעים, ועוד.

הצילום מתפרש על פני כ-3 שעות, ואומנם זה נשמע ארוך אבל בפועל זה עובר מהר מאוד. רוב זמן הצילום למעשה מוקדש לטיפול בתינוק – הרגעה, החלפה, האכלה, הרדמה, וכדומה. יש לקחת זאת בחשבון, זה לא תמיד כל כך פשוט. עם זאת, זה מצדיק את המאמץ והתוצאה שווה את הכול.

בשל זמן הצילום, חשוב להכין את הדברים החשובים שיהיו עמכם – אוכל, מוצצים, חיתולים, מגבונים, בקבוק אם צריך, שמיכה רכה ונעימה, בגדים להחלפה, חיתולי בד זה חשוב (גם לצילום), צעצועים רכים או אחרים, פריטים שאתם אוהבים ורוצים בצילום, וכמובן גם דברים בשבילכם – לנוחות שלכם, אחרי הכול אתם הולכים לבלות עם הקטנטן מספר שעות מול מצלמה.

האם רק התינוק מצטלם?

זו שאלה מעולה, אבל אין תשובה חד משמעית. אפשר שהצילום יתמקד בילדון הקטנטן, ואפשר שגם אתם תהיו חלק מהצילומים ותופיעו בהם. זה מאוד תלוי בכם, בנינוחות שלכם, ובסיבה לצילומים. עקרונית, אין שום מניעה שתופיעו בתמונות, ולמעשה אולי זה אפילו כדאי שיהיו לכם תמונות משלכם עם הקטנטן. התוצרים של צילום ניו בורן הם לא רק משהו שמיש כדי לשלוח לאחרים, זו גם מזכרת שלכם מרגע מיוחד וקסום עם ילדיכם. קחו אותו אל המקום שלכם, מה שאתם הייתם רוצים לראות בתמונות, מה מיוחד בעיניכם?

עוד על צילומי ניו בורן, כנסו לכאן.

תמונה: פוטופיירי – צלמת עם כנפיים

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh