צילום קווי ביוב עם חברת AT-tec – מגלים לכם את הבעיה ביעילות

צילום קווי ביוב עם חברת AT-tec – מגלים לכם את הבעיה ביעילות

קווי ביוב הם מהתשתיות החשובות ביותר שאפשר לחשוב עליהם. הם עומדים במרכזה של מערכת האינסטלציה והביוב, החיונית לתפקוד השוטף שלנו, ומאפשרים לנו להתנהל בצורה משביעת רצון. בתנאים האלו כל בעיה במערכת האינסטלציה, לרבות נזילה, עלולה להיות צרה צרורה. עליכם לגלות את הבעיה באופן מדויק ומהיר, מבלי להסב נזק לתשתיות המבנה.

השירות של צילום קווי ביוב, המוצע על ידי חברת AT-tec, הוא אחד המרכזיים בהקשר הנוכחי. הנה כל מה שחשוב לדעת עליו, היתרונות שלו והדרך הנכונה להזמין אותו.

למה משמש צילום קווי ביוב?

המטרה העיקרית של צילום קווי ביוב היא לאתר בעיות המתרחשות להן מתחת לפני השטח, בתוך הצנרת, הביוב או המרזב (ולעיתים מדובר בעומקים מרשימים במיוחד). הדבר נעשה בפועל באמצעות מצלמת ביוב זעירה, המעביר את האובייקטים המצולמים למסך ייעודי בזמן אמת לצורך בחינת הממצאים.

באמצעות המצלמה ניתן לאתר פגמים שונים, דוגמת:

  • סתימות בעומק הצנרת, הנובעות מנוכחות של גופים זרים, שורשים וכן הלאה
  • סדקים וחורים שהמקור להם הוא ברגים או מסמרים
  • ניתוקים בזוויות הצינור ובחיבורים, שעלולים להיגרם עקב בלאי, תכנון לקוי של המערכת ועוד
  • קריסה של צינור הביוב, עקב לחצים אדירים המופעלים עליו מלמעלה
  • שיפוע ביוב שלילי, הנגרם כתוצאה מתזוזה של הצנרת לאורך זמן, מהנחה מרושלת של קו הביוב וגורמים נוספים

את האיתור ניתן לבצע לאחר שכבר מופיעים סימנים ראשונים לבעיה מסוימת בתשתית הצנרת, אם כי ייתכן במצב הזה שהנזק החל להיגרם. תרחיש אחר, לדעת רבים מומלץ יותר, הוא ביצוע בדיקות תקופתיות או לחלופין כאלה הנעשות בנסיבות מיוחדות: למשל לפני מעבר לדירה חדשה.

לאחר איתור הבעיה, תפיק החברה דו"ח מקיף המפרט את הליקויים שנמצאו ודרכי הפתרון האפשריות. בשלב הזה ניתן לגשת לטפל בבעיה באופן יסודי. כאן חברות המציעות תיקון יסודי בבעיה, דוגמת AT-tec, יכולות לקבל את המושכות. החברה מחזיקה בציוד המתקדם ובידע הדרוש לטיפול מהיר של הכשלים המתגלים במעמד הבדיקה, כך שאפשר לפתור את הבעיה באופן יסודי בהקדם האפשרי.

כשהטכנולוגיה משחקת תפקיד

מצלמת הביוב בה נעזרים אנשי AT-tec מגלמת בתוכה את מיטב הטכנולוגיה המוצעת כיום. היא כוללת סיב אופטי גמיש בעל יכולת תמרון גבוהה במיוחד, כולל בצנרת המסועפת ביותר שיש. איכות הצפייה במצלמה היא אידיאלית, עם רזולוציה של 1080 HD באמצעותה ניתן יהיה לאתר את הבעיות והכשלים המזעריים ביותר שיש.

המצלמה מסתובבת ב-360 מעלות, כך שגורם המיומן בתפעול שלה יוכל לאתר את הבעיה במהירות וביעילות, מבלי לבזבז זמן מיותר. וחשוב לא פחות: אין כאן צורך בשבירה של קיר או בהרמת מרצפות, כפי שהיה נדרש בשיטות האיתור המיושנות, כך שמקבלים חיסכון משמעותי בכספים ואפשרות מהירה לחזרה מלאה לשגרה.

נתקלתם בבעיית אינסטלציה? מעוניינים לבצע בדיקה מעמיקה שתעניק לכם הרבה מאוד שקט נפשי? המומחים של AT-tec ישמחו להיות שם בשבילכם.

צילום: קווי ביוב

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh