קבינט קורונה עירוני עם מיטב המומחים בישראל

קבינט קורונה עירוני עם מיטב המומחים בישראל

ראש העיר מקים קבינט קורונה עירוני ובו מיטב המומחים בישראל- תושבי רחובות.

ראש העיר, רחמים מלול, הקים קבינט קורונה עירוני, הכולל צוות של מומחים מתחומי הרפואה והבריאות ותחומים נוספים, על מנת שייעץ לו בניהול וטיפול במשבר הקורונה ברחובות ובהתמודדות עם השלכותיו.

ראש העיר, רחמים מלול: "רק מי שמביט למציאות בעיניים יוכל להתמודד איתה בצורה המוצלחת ביותר. הצוות יסייע לנו בחשיבה ובהצעת דרכי פעולה של מיטב המוחות בארץ ובעיר, על מנת להתמודד עם המשבר בצורה המיטבית".

מזה מספר חודשים שראש העיר, רחמים מלול, יחד עם סגניו, מנהלים את ההתמודדות בעיר רחובות עם משבר הקורונה על כל היבטיה, באמצעות אגף הביטחון והחירום אשר מנהל את כל התחומים הקשורים במלחמה במגיפה ואגף התנועה, פיקוח , שילוט ושיטור עירוני אשר אחראי על האכיפה.

בשבועות האחרונים גברה התחלואה בכל הארץ – וגם ברחובות- עד להכרזה על סגר מלא.

רבים מאנשי המפתח בישראל בניהול משבר הקורונה ברמה הלאומית – הם תושבי רחובות וראש העיר ביקש להיעזר בניסיונם על מנת לנהל את המשבר בעיר באופן המיטבי ולהוריד את שיעור התחלואה בעיר. לפיכך החליט כי יוקם קבינט קורונה בעיר המורכב מהמומחים הטובים בתחומם, ביניהם: פרופ' ציון חגי, יו"ר ההסתדרות הרפואית בישראל, פרופ' ערן סגל, מתמטיקאי ממכון ווייצמן למדע, אשר מנתח מתחילת ההתמודדות עם הקורונה את שיעור התחלואה בישראל ואף פיתח מודל לחיזוי היקף חולי הקורונה בישראל, פרופ' חגי לוין, אפידמיולוג באוניברסיטה העברית -הדסה ויו"ר רופאי בריאות הציבור בישראל, תת אלוף (במיל.) צביקה פייראייזן לשעבר קצין החינוך והנוער הראשי בצה"ל וקצין בכיר בחיל האוויר, ד"ר שרית אבישי אלינר, מנהלת ביה"ח קפלן וסגנה ד"ר איתן לבון, ד"ר יורם בלשר ראש ביה"ס למקצועות הבריאות במכללת פרס ולשעבר יו"ר ההסתדרות הרפואית, אל"מ אופיר כהן, מפקד נפת שפלה בפיקוד העורף.

בקבינט העירוני יהיו חברים מלבד ראש העיר גם ממלא מקומו זוהר בלום וסגנו עו"ד יניב מרקוביץ', דורון מילברג, מנכ"ל העירייה, אליצור זרחי,מנהל אגף חירום ובטחון וליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני בעיריית רחובות.

ראש העיר, רחמים מלול: "רק מי שמביט למציאות בעיניים יוכל להתמודד איתה בצורה המוצלחת ביותר. חייבים להפנים כי הקורונה כאן כדי להישאר לפחות בחודשים הקרובים, ולכן נערכנו בהתאם על מנת לנצח באתגר, למען תושבי רחובות. ברחובות קיימים מוסדות אקדמיים מהטובים בארץ ובעולם, ואין ספק שנוכל להסתייע בהון האנושי המצוין שבחר לגור בעיר. צוות קבינט הקורונה העירוני שהקמתי כולל אנשי מקצוע מובילים ומנוסים בתחומי הרפואה והבריאות בכלל, ובנושא הקורונה בפרט, ואני מודה לכל אחד ואחת מהם שנרתמו למשימה בחפץ לב וללא שיהוי. הצוות יסייע לנו בחשיבה ובהצעת דרכי פעולה של מיטב המוחות בארץ ובעיר, על מנת להתמודד עם המשבר בצורה המיטבית".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh