קבלו אותם: נבחרת המנהלים החדשה של רחובות

קבלו אותם: נבחרת המנהלים החדשה של רחובות

היום הראשון ללימודים השנה היה גם היום הראשון ל- 10 מנהלים חדשים בבתי הספר בעיר, בחינוך היסודי והעל-יסודי * בואו להכיר אותם!

זוהר בלום, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "כולנו מקדמים בברכה את המנהלות והמנהלים החדשים במערכת החינוך הטובה בישראל. אנו נמצאים כאן בשבילכם, ואין לי ספק שתצעידו את תלמידי רחובות להישגים".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות: "אנו שמחים לקלוט למערכת החינוך ברחובות מנהלות ומנהלים חדשים ומצטיינים, כל אחד בתחומו. נעניק להם את מלוא הליווי והתמיכה. אנו מאחלים להם הצלחה גדולה בתפקידם החינוכי והערכי".

דבי אהרון, מנהלת בית הספר "שובו"

בוגרת תואר ראשון בחינוך ובהוראה ותואר שני בפסיכותרפיה הוליסטית

בעלת ותק של 26 שנים במערכת החינוך כמורה, רכזת ומנהלת.

משפט מפתח: "חינוך עם אהבה הם המנוע להצלחה, לקידום ולמצוינות בכל תחומי הלמידה והחיים".

שלמה אלבז, מנהל בית הספר "בארי בשדה"

תואר ראשון בחינוך מיוחד ונוער בסיכון. תואר שני בניהול מערכות חינוך.

ניסיון של כ- 13 שנים במערכת החינוך, מתוכן 5 שנים כמנהל

משפט מפתח: "הבסיס לחינוך זה אהבת המחונך, שאם לא כן, איך אפשר שיגיע בו. ועל ידי כך ניתן לחזק יסודות טובים ולהגביה לשחקים".

עופר ארן, מנהל אמי"ת המר

בעל תואר ראשון בתנ"ך ותואר שני בחינוך ותלמוד.

עובד  במערכת החינוך 22 שנים, במגוון תפקידי הוראה וניהול.

משפט מפתח: "אני מאמין בהכרח לזהות את נקודת החוזק של כל אחד מבאי שער בית הספר, לפעול להעצים את אותה נקודה וממנה לפתח את הכוחות הלימודיים והאישיים של התלמידים, הצוות וההורים. הלמידה וההוראה צריכים לעורר בקרב התלמידים השראה ואמונה בכוחות של עצמם, תוך עבודה מקצועית, מאתגרת ומפתחת".

אופיר ביכלר, מנהל הממ"ד החדש

בעל תואר ראשון ושני, ובוגר מכון אבני ראשה למנהלים.

ותק של 18 שנה במערכת החינוך, כמחנך, רכז תחומי דעת שונים, מרצה ומעביר השתלמויות מורים. בשנים האחרונות שימש כסגן מנהל בי"ס מעלות משולם .

משפט מפתח: "אני רואה שליחות בחינוך ומאמין שבכל ילד יש חוזקה שאותה צריך להעצים".

עינב בעהם, מנהלת בית הספר הממלכתי בכור לוי

בעלת תואר שני במינהל מערכות חינוך בהתמחות "מנהיגות בית ספרית", בוגרת קורס מנהלים.

ניסיון במערכת החינוך מזה כ – 19 שנים בתפקידים ניהוליים בחינוך היסודי ובעשור האחרון בקריית החינוך ע"ש "גולדה מאיר" בנס ציונה.

רויטל ברקאי מנהלת ביה"ס הממלכתי שז"ר

בוגרת תואר ראשון במתמטיקה וחינוך וכן בספרות ומקרא, ותואר שני בניהול מערכות חינוך.

23 שנות ניסיון במערכת החינוך כמורה ומנהלת, ניהלה בי"ס יסודי בי"ס למחוננים ומרכז למצוינות

משהו נוסף: מומחית בניהול יחסים וגישור, יועצת משפחתית ומנחת הורים, מטייבת מיומנויות גישוריות לניהול יחסי מורים, הורים ותלמידים.(מגשרת מטעם בתי המשפט)

משפט מפתח: "הדרך שבחרתי השנה, איננה הקצרה ביותר וכנראה גם לא הנוחה ביותר, אך לתחושתי היא הנכונה ביותר. אני מאמינה בכוחו היוצר והבורא של הילד, מתוך הבנה כי אף אדם לא לומד ומתפתח לעומק  באמצעות אדם אחר, אלא חייב לעשות זאת בעצמו, כך שכל תלמיד יכול להצליח ובכל שנה יותר. הפדגוגיה של ההקשבה, תגרום לילדינו לאמץ מרחבי למידה והוראה שבהם יתרחשו פעולות העשרה ומיומנות חשיבה, בתיווך והדרכת המחנך. הזכות לייצר חיבורים ושותפויות בין הורים, מורים ותלמידים בביה"ס שזר מדייקת את בחירתי ומקומי בהוראה".

רבקה גורביץ, מנהלת חב"ד בנות

בעלת תואר שני עם תזה בהצטיינות בתחום הוראת המדעים, עם התמחות מתמטיקה מאוניברסיטת בר אילן.

עוסקת בתחום החינוך וההוראה 14 שנים כמורה למתמטיקה, מחנכת ורכזת חברתית.

משפט מפתח: "תחושת השליחות מלווה אותי בתפקידי החינוכי ויוצקת משמעות ערכית לעשיה החינוכית בכל רבדיה. אני מאמינה שבית הספר מלבד היותו מקום המספק ידע ומיומנויות הוא בעיקר בית, המעניק תמיכה, סיוע ומענה לכל תלמידה ולכל אחד ואחת מאנשי הצוות מתוך אכפתיות ורגישות".

מילי וטורי גלבוע, מנהלת ביה"ס יבניאלי

בעלת תואר ראשון בחינוך ותואר שני במינהל מערכות חינוך.

עוסקת בחינוך 23 שנים כמורה, מחנכת ורכזת. בשנה האחרונה ניהלה את ביה"ס ויצמן ברחובות.

משפט מפתח: "אנשים ישכחו מה אמרת. אנשים ישכחו מה עשית. אבל אנשים לעולם לא ישכחו כיצד גרמת להם להרגיש. מאמינה שילד צריך להרגיש אהוב, נחוץ, יכול".

אורית כוכבי, מנהלת בית הספר הממלכתי "פרחי המדע"

בוגרת תואר ראשון בחינוך בהתמחות יהדות, ספרות ועברית כללית בהצטיינות, ותואר שני בחינוך בהתמחות יהדות ותכניות לימוד פדגוגיות. תואר שני נוסף במנהל וניהול מערכות חינוך.

עובדת במערכת החינוך מעל 20 שנה בתפקידים שונים כמורה, רכזת ומרצה. בעבר ניהלה בתי ספר ברמלה ובשוהם.

משפט מפתח: "אני מאמינה ,כי אדם שבוחר לעסוק בחינוך, חייב להאמין בבני אדם וביכולתם לחולל שינוי, לעצב מציאות ולצעוד בדרכים חדשות, מתוך הבנה, כי שורשיהם של תהליכים חינוכיים מצויים באהבה לבני אדם ולילדים רכים. בעזרת אהבה, אמונה בדרך ובילדים ניתן לקדם חינוך משמעותי עבור דור המחר".

קרן רוזנטל כהן , מנהלת ביה"ס הממלכתי רמון

בעלת תואר ראשון בחינוך ותואר שני ביעוץ חינוכי ובוגרת קורס מנהלים

מאחוריה  21 שנות נסיון במערכת החינוך כמורה, מחנכת וסגנית מנהלת.

משפט מפתח: "הדרך הטובה ביותר לחנך בני אדם היא להוות להם דוגמא. אני מאמינה בדרך ופועלת לפיה. כאדם אני מאמינה בצורך של כל ילד להיות נאהב, להרגיש רצוי, מקובל ושייך. אני מאמינה שעל מנת שילד יוכל לגדול ולהתפתח בהתאם ליכולותיו וכישוריו, עלינו המבוגרים לספק לו סביבה שתענה על הצרכים שלו. כמנהלת בית ספר יש לי הזכות להשפיע על כל השותפים הנוספים, מורים והורים הלוקחים חלק בחינוך הילד להיות אדם בוגר, עצמאי, היודע לתפקד בחברה ,לתרום, להשפיע ולהיות משמעותי".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh