קול קורא – יום מעשים טובים רחובות 2018

קול קורא – יום מעשים טובים רחובות 2018

עיריית רחובות מציינת את יום מעשים טובים בשלל פעילויות מגוונות לקהילה, ביניהן סיירת התיקונים ושיפוץ בתים אשר תופעל גם השנה על ידי בני הנוער, איסוף מוצרי צריכה ומזון למשפחות נזקקות, פעילויות לקשישים, המשלבות אירוח הקשישים על ידי בני הנוער, ועוד

יום המעשים הטובים ייערך השנה ביום שלישי, כ"ו באדר, 13 במרץ, על ידי עיריית רחובות, בשיתוף רשת חוויות, החברה העירונית רחובות לתרבות ספורט ונופש, ה.ל.ר – החברה לפיתוח רחובות, מערכת החינוך העירונית, ארגון המתנדבים ותושבי העיר.

במסגרת זו, יתבצעו מספר רב של פרויקטים ופעילויות לקהילה, במישור החברתי, קהילתי וסביבתי, ביניהם שיפוץ ותיקון בתים, פעילויות והפעלות לקשישים, איסוף מוצרי צריכה, מזון ולקט ירקות למשפחות נצרכות וייערך הפנינג קהילתי על ידי בני נוער בעיר.

דורון מילברג, מנכ"ל העיריה: "יום מעשים טובים יצוין בעיר רחובות בהיקף גדול של פעילויות ויוזמות. גם השנה ירתמו כל הגופים העירוניים יחד עם ארגונים נוספים ואלפי מתנדבים, אשר ביחד צפויים לשבור שיא במספר המתנדבים שייקחו חלק ביום המעשים הטובים".

יניב מרקוביץ', המשנה לראש העיר ומי שמוביל בשנים האחרונות את הפעילות בעיר: "רשת חוויות קיבלה את הזכות לרכז את הפעילויות ליום המעשים הטובים ולהיות שותפה פעילה למעשים טובים בכל מסגרות מערכת החינוך הבלתי פורמאלית והמרכזים קהילתיים בעיר. תודתי הרבה לכל השותפים, להורים ולעובדי הרשת המסורים, שמידי שנה מתגייסים מכל הלב , נרתמים ומעבירים ערכים של נתניה לזולת לילדי העיר".

בשלב זה עמלים על גיוס מתנדבים נוספים לפעילויות השונות, ביניהם לסיירת תיקונים זקוקים למתנדבים/ות אנשי מקצוע לתיקוני חשמל, צנרת מים, נגרות וכדומה ולסדנת טיפוח ויופי זקוקים למתנדבים/ות אנשי מקצוע להעברת סדנאות/טיפולים במוסדות שונים בעיר.

אנו קוראים לציבור להצטרף ולקחת חלק בפעילויות יום המעשים הטובים ולהתנדב, כל אחד עפ"י יכולתו ורצונו. לפרטים ניתן לפנות לאיתמר בדו"אל: itamar@havayot.org.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh