קונה רכבים לפירוק נתניה – מה עושים עם רכב ישן

קונה רכבים לפירוק נתניה – מה עושים עם רכב ישן

אם נמצא בבעלותכם רכב ישן, וודאי חשבתם על מה תעשו כאשר הוא יפסיק לעבוד. התחזוקה של רכב ישן עלולה להיות מאוד יקרה, דורשת ומעייפת, מאחר והוא נוטה להתקלקל ולדרוש תיקונים בתדירות גבוהה בהרבה מזו של רכב חדש יותר. פאם גם אתם מוצאים את עצמכם אינספור פעמים במוסך, עם תקלות שחוזרות על עצמן שוב ושוב, או עם תקלות חדשות שמתרחשות ברכב כל הזמן, ייתכן וכדאי לכם לשקול אופציה של היפטרות מהרכב הישן.

אך איך עושים זאת?

אם אתם גרים באזור המרכז או השרון, ובפרט בנתניה והסביבה, הדרך הכי טובה היא ליצור קשר עם קונה רכבים לפירוק נתניה. קונה רכבים לפירוק יאפשר לכם להיפטר מהרכב הישן שלכם תמורת תשלום, ולעתים קרובות הפינוי אף כלול בכך.
אז בין אם הרכב הישן שלכם הפסיק ממש לעבוד, ובין אם אתם פשוט מעוניינים לעבור לרכב חדש יותר ולהימנע מההתעסקות הבלתי נגמרת הכרוכה בהחזקה של רכב ישן, הדבר המומלץ ביותר לעשות הוא למכור את הרכב לפירוק.

באילו מקרים נפנה למכירת רכב לפירוק?

כאמור, אנו יכולים להגיע למצב של מכירת רכב לפירוק, בעיקר כאשר מדובר ברכב ישן.
מומלץ לבצע מכירה של הרכב כאשר הרכב הינו ישן מדי מכדי לעלות על הכביש, במקרה של תאונה שהביאה אותו למצב טוטאל לוס, במקרים של רכבים ישנים שחונים בלי לזוז ואף פג תוקפם של הרישיונות שלהם, או במקרה שהצגנו, בו הטרחה שבהחזקתו הינה מכבידה ויקרה מדי.

תהליך מכירת רכב לפירוק

אז איך עושים זאת בפועל, ונפטרים מהרכב הישן בקלות?
כשלב מקדים, יש לבצע ביטול של רישיון הרכב אל מול הרשויות. הדבר נעשה באופן קל ומהיר באמצעות פלטפורמות אינטרנטיות של משרד הרישוי. לאחר ביצוע השלב הזה, אסור על פי חוק להזיז את הרכב ממקומו. שימו לב כי קיימת עבורכם אפשרות לבקש החזר עבור אגרת הרישיון ששילמתם בתחילת השנה בעבור רישיון לרכב זה.
לאחר מכן, יש ליצור קשר עם קונה רכבים לפירוק נתניה . מומלץ לקבוע עם קונה אשר מבטיח גם גרירה של הרכב על חשבונו, כך שלא תצטרכו להתעסק עם הפינוי עצמו. קונה הרכב יעניק לכם הערכה של המחיר אותו הוא מוכן לשלם תמורת הרכב, בהתאם לסוג הרכב, הדגם הספציפי, וכמובן מצב חלקי החילוף הנמצאים בו. עם זאת, מאחר ופירוק רכבים נעשה לא רק לשם חלקי חילוף, אלא גם לצורך שימוש בחומרי הברזל שבו, יש פעמים שגם רכבים שרוב חלקיהם לא עובדים כראוי, יכולים להימכר במחיר טוב.
אך כמובן שהמכירה לצורך חלקי חילוף הינה עדיפה מאחר והיא תעניק לכם תמורה גדולה יותר עבור הרכב, ולכן אם עומדת בפניכם האופציה הזאת, וחלקי החילוף של הרכב שלכם הינם במצב טוב יחסית, עדיף למכור את הרכב לצורך זה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh