קו התאורה בטשרניחובסקי- שלב הפתרון

קו התאורה בטשרניחובסקי- שלב הפתרון

היום החלו העבודות להעתקת התאורה מהמדרכה ברחוב טשרניחובסקי, אשר יאפשרו תנועה קלה יותר על המדרכות להולכי הרגל. עמוד התאורה שחסם את המדרכה פונה מהמקום.

ראש העיר, רחמים מלול: "מדובר בציר מאוד מרכזי בו הרכבים נוסעים במהירות גבוהה יחסית, וחשוב לאפשר להולכי הרגל לפסוע על מדרכה רחבה יותר. הנחיתי לטפל בבעיה בהקדם האפשרי, ואני מודה לכל מי שפעל בנושא לטובת התושבים".

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר: "פעלנו במהירות המרבית למציאת הפתרון. בשלב השני נטפל במדרכה החסרה בהמשך הכביש".

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני: "אנו מיישמים ברחוב זה פתרון אשר לוקח בחשבון את כל צורכי התנועה במקום – הן להולכי רגל והן לנהגים, מהר ככל שניתן".

סוף לסאגת המדרכה החסומה ברחוב טשרניחובסקי: כאמור, המדרכה בציר זה הייתה חסומה חלקית בגלל עמודי תאורה המוצבים במקום, המונעים מעבר רציף להולכי הרגל באזור, לעגלות ועוד. לפני כשבועיים אירעה במקום תאונה עת עמוד תאורה גרם לנפילת רוכבי אופניים לכביש ולאונת דרכים שבה היה מעורב גם אוטובוס. עקב תלונות התושבים, בשבוע שעבר ערך סגן ראש העיר, עו"ד יניב מרקוביץ' סיור במקום. בעקבות הסיור ובתאום עם מנכ"ל העירייה דורון מילברג הוחלט להעתיק את עמודי התאורה לצד השני של הכביש, להחליפם בגופים חדשים ולפנות את השטח במדרכה. היום החלו בעבודות והעמוד פונה מהמקום. בימים הקרובים יבוצעו תיקונים במדרכה ועבודות להעתקת התאורה לצד השני של הכביש. כמו כן, בצומת טשרניחובסקי -הרשנזון יורחבו קצוות המדרכה בכדי לפנות מקום נוסף להולכי הרגל הממתינים ברמזורים, ויונחו מחסומי בטיחות לאורך המדרכה ע"י אגף תנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני.

במקביל לעבודה על העתקת עמודי התאורה, העירייה מקדמת העתקה של עמוד חשמל מצומת טשרניחובסקי- ברנר, על מנת שניתן לבנות מדרכה להולכי הרגל בחלק זה של הרחוב. העירייה כבר העבירה בקשה בנושא לחברת החשמל, והטיפול בנושא ייעשה על ידה עם תום ביצוע העבודה של חברת החשמל במקום.

ראש העיר, רחמים מלול: "מדובר בציר מאוד מרכזי בו הרכבים נוסעים במהירות גבוהה יחסית, וחשוב לאפשר להולכי הרגל לפסוע על מדרכה רחבה יותר, ומצד שני- איננו רוצים לפגוע בזרימת התנועה על ידי הצרת הכביש. הנחיתי לטפל בבעיה בהקדם האפשרי, ואני מודה לכל מי שפעל בנושא לטובת התושבים".

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר מחזיק תיק חזות העיר: "אנו קשובים לתושבים. ראש העיר ביקש ממני לטפל בנושא ופעלתי במהירות המרבית למציאת הפתרון. בשלב השני נטפל במדרכה החסרה בהמשך הדרך. לשמחתי הרבה ניתן היה ליישם את הדבר באופן מהיר יחסית, ובכך עשינו סוף לבעיה שמתגלגלת כבר עשרות שנים במקום".

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, פיקוח, שילוט ושיטור עירוני: "אנו מיישמים ברחוב זה פתרון אשר לוקח בחשבון את כל צורכי התנועה במקום – הן להולכי רגל והן לנהגים, מהר ככל שניתן".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh