קידום אתרים

קידום אתרים

מאז המצאת האינטרנט, כל עולם העסקים על כל פרטיו, פרסומות, מכירות, שיווק וכדומה, הפך לווירטואלי. כל עסק מחזיק אתר מכירות רשמי, בתי מסחר בעולם כולו הפכו את העסקים שלהם לבינלאומיים ברגע אחד.

כתוצאה מהמהפכה הזאת, גוגל הפכה למפרסמת הגדולה ביותר. אמנם הפסקת הפרסומות לא התקצרה, אך לפרסום בגוגל יש משמעות רבה וכפי שתראו בהמשך המאמר. לפרסום האתר שלכם בגוגל יש השפעה רבה על הצלחת העסק שלכם ועל המכירות. אם גם אתם רציתם לדעת יותר על קידום אתרים, אתם במקום הנכון.

איך זה עובד?

קידום ופרסום עסקים בגוגל מתבצע בשלוש דרכים כאשר בדרך כלל הן משולבות: קידום ממומן, קידום אורגני וגוגל מפות. הפרסום בגוגל מפות הוא חינמי לעומת קידום ממומן וארגני שיעלו לכם לכל הפחות 2,500 – 3,000 ₪ לחודש. אבל רגע לפני שאתם מכינים את הארנקים, או מחזירים אותם לכיס באכזבה מהמחיר הגבוה, כדאי לכם לשמוע קצת על איך כל זה עובד.

קידום עסקים באינטרנט הוא עולם רחב ורגע לפני שאתם מתחייבים על חוזה עם מקדם אתרים, כדאי לכם להבין איך זה עובד ועל מה בדיוק אתם משלמים.

פרסום עסקים בגוגל

כאשר נבצע חיפוש בגוגל של עסק מסוים באזור ספציפי, התוצאות הראשונות יהיו אלו הממומנות, לאחר כמה תוצאות, נראה את התוצאות של גוגל מפות. תוצאות אלה הם של עסקים שהוסיפו את בית העסק שלהם למפות ולאחר מכן נרשמו לגוגל עסקים.

התוצאות שבאות לאחר מכן, הם התוצאות של האתרים 'האורגניים'. כלומר, אלפי ואפילו מאות אלפי הדפים שגוגל מצא בהתאם למילות החיפוש שלנו.

גוגל מפות

כאמור, במפות של גוגל ניתן להכניס בתי עסק ללא כל תשלום, כמובן שנדרש תהליך קצר של אימות, אך ככלל, תוכלו להכניס כל שירות, אפילו ביתי, לגוגל מפות. מכיוון שבחיפוש גוגל רגיל, לא נמצא את כל בתי העסק שאנו מחפשים, כדאי לדעת קצת על קידום העסק שלכם במפות.

ככל שבית העסק שלכם משמש יותר גולשים, כך הוא יהיה בתוצאות החיפוש הראשונות. תוכלו לשדרג את זה בעצמכם, באמצעות כמה שיותר מידע בכרטיס העסק, סרטונים ותמונות, פניות מגולשים, פוסטים, תגובות וביקורות.

קידום ממומן

קידום בשיטה זו יעלה את האתר שלכם לתוצאות הראשונות. איך זה יקרה? ובכן, אתם יכולים לבחור ביטוים מסוימים, אותם תרצו להכניס לאתר שלכם, כמו לדוגמא: תיקון מקרר. בכל פעם שמישהו ילחץ על הביטוי שמביא אותו למודעה, תחויבו בתשלום.

כמובן שהמחיר ללחיצה על מודעה אינו אחיד והוא תלוי בכמות האנסים שרוצים לפרסם את אותו ביטוי. כך שככל הנראה המילים 'תיקון מקרר' יעלה לכם יותר מהמילים 'תיקון מגהץ', מכיוון שיותר אנשים יחפשו לתקן מקרר מאשר מגהץ.

מקדמי עסקים בגוגל יעזרו לכם לשדרג את האתר שלכם ולהפוך אותה לתוצאה הראשונה בחיפוש.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh