קייטנת זומדע פסח 2021

קייטנת זומדע פסח 2021

עיריית רחובות והחברה העירונית יפעילו בשיתוף משרד המדע והטכנולוגיה, אגף הקהילה, את קייטנת זומדע לכיתות ג'-ו' – החל מהשבוע הבא ועד לאיסרו חג הפסח. הקייטנה בעלות סימלית וכוללת מארזים שייאספו מחר ע"י ההורים מאשכול פיס. ההרשמה מראש בקישור https://bit.ly/3eLP1bp

אגף החינוך והנוער בעיריית רחובות והחברה העירונית יפעילו בשיתוף משרד המדע והטכנולוגיה – אגף הקהילה, את קייטנת זומדע לכיתות ג'-ו', החל מיום ראשון הקרוב, 21.3 ובמהלך חול המועד עד ליום 4.4, בעלות של 40 ₪ למשתתפ/ת.

מדובר בשיעורי העשרה במדע וטכנולוגיה באמצעות הזום, עשרה מפגשי העשרה לכל משתתף שירכוש מארז ייעודי. למארז יצורף המידע המלא, הפניה לרישום מקוון לקייטנה ואפשרות להיכנס לשיעורים אשר יוקלטו, יועלו לאתר ייעודי, ויהיו נגישים לצפייה עד אוגוסט 2021.

הפעילות תתקיים במהלך חופשת הפסח, בין יום ראשון ה-21.3 ועד יום ראשון ה-4.4, כולל ימי חול המועד, בימים א'-ה', בשעות משתנות, משעות הבוקר ועד אחה"צ. בימי החג וערב החג לא יתקיימו שיעורים. עלות המארז הינה 40 ₪ למשתתף, והיא מסובסדת על ידי הרשות. מלאי המארזים מוגבל, כל הקודם זוכה.

המארזים יחולקו מחר, יום חמישי אחה"צ, בין השעות 18:00-16:00, באשכול הפיס, רחוב חנה אברך 25 בהצגת אישור הרשמה.

לדברי רחמים מלול, ראש עיריית רחובות: "דאגנו למסגרת אלטרנטיבית ומעשירה עבור תלמידי ג' עד ו' על מנת שיוכלו ללמוד גם במהלך חופשת הפסח. החלטנו לסבסד את הערכה על מנת שלא תהיה מניעה כלכלית להשתתף בעלות סמלית בלבד וליהנות מתכנים מעשירים ומעניינים".

לדברי זוהר בלום, מחזיק תיק החינוך, ממלא מקום ראש העיר: "אנו שמחים לקחת חלק בהענקת תכנים של מדע במסגרת של למידה חווייתית מעבר לשעות הלימודים, בעיר המדע והתרבות. אנו מזמינים את ההורים להשתתף בתוכנית".

לדברי אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית רחובות :"הקייטנה המקוונת היא הזדמנות יצירתית לניצול הזמן הפנוי של התלמידים הצעירים להמשך למידה חווייתית תוך שמירה על הקשר עם החברים באמצעות פעילות משותפת בזום. זוהי תוכנית העשרה שנבנתה במיוחד לגילים הללו ולפורמט המקוון".

רכישת מארז, אשר מהווה גם הרשמה לקייטנה, באתר החברה העירונית רחובות, או בקישור הבא: https://bit.ly/3eLP1bp

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh