קניית טבעות זהב – המדריך המלא

קניית טבעות זהב – המדריך המלא

קניית טבעות זהב לאדם אהוב יכולה להיות לעיתים משימה קצת מורכבת. ההשקעה הכספית לא נמוכה וכולנו מעוניינים לקבל  את הדבר האמיתי בתמורה. אז איך אפשר להגן על הרכישה מפני תרמיות, זיופים וגנבות? האם הטבעת היא באמת מזהב? מהו זהב? לשם כך הכנו בעבורכם את המדריך המלא לרכישה של טבעות זהב, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים תמורה להשקעה.

קניית  זהב

החומר בעל הגוון הצהוב זוהר, שרבים לא עומדים בפניו, ושמושך רבים לרכוש אותו, למכור אותו ולמצוא אותו, הוא חומר יוקרתי ומיוחד, ומה שבעצם הופך אותו למיוחד שכזה הוא צבעו הייחודי והנדירות בה ניתן למצוא אותו. היתרון הגדול של טבעות העשויות זהב הוא העמידות שלהן לאורך זמן. הן אינן מאבדות מערכן, וגם אם הן עוברות שחיקה  מסוימת, יש לנו יכולת לייצר מהן תכשיט חדש.

כיצד נמדוד את שווי קניית הזהב

  • משקל הזהב נמדד על פי אונקיות, כאשר אונקיה אחת שווה בערך לכ- 31.104 גרם. בכדי לחשב את שווי הטבעת על פי האונקיה, עלינו לדעת מהו מחיר אונקיית זהב. עם זאת, חישוב זה נכון רק לגבי זהב טהור, אך לגבי האחרים החישוב משתנה על פי מידת הטוהר בקרט של הזהב. למעשה כלל התכשיטים העשויים זהב אינם עשויים זהב טהור, אלא תערובת של מתכות, כאשר אחוז הזהב בטבעת נקבע על פי יחידות הקרט
  • מידת הטוהר של הזהב נמדדת בקרט, כאשר המידה המקסימלית היא 24 קראט. ככל שמידת הקראט גבוהה יותר כמובן שהתכשיט וערך הזהב יקרים יותר. 24 קראט נחשבים זהב טהור ובעצם את חלקו של הזהב עצמו נחשב על פי האונקיות.

בחירת טבעת לחתונה

מתחתנים בקרוב? מזל טוב! כעת עליכם לבחור טבעת לנישואין. השאלה הראשונה שזוגות רבים שואלים עצמם היא האם לרכוש טבעות העשויות כסף, או להשקיע בטבעות זהב. מדובר בשני סוגים של מתכות יוקרתיות ומדהימות, והבחירה היא כמובן לפי טעמכם האישי. רבים נוהגים לבחור בגוון של הטבעת על פי צבע העור. כהי עור בוחרים בצבע זהב ובהירי העור בוחרים בצבע הכסף. יחד עם זאת חשוב שתכירו כי ישנם כמה גוונים לזהב החל מזהב לבן, הנראה כמו תכשיט כסף, דרך גוון זהוב וכמובן ורדרד המכונה רוז גולד, כך שיש לכם אפשרות להנות מהיתרונות של טבעות זהב ולהתאים לגוון הרצוי. הטבעת נישואין נשארת על היד לאורך שנים ואנו עונדים אותה על בסיס יומי, כך שחשוב לבחור טבעת נוחה וסולידית, שתתאים לכל הופעה.

החומרים המקובלים לטבעות נישואין

החומרים המקובלים לטבעות נישואין הם בדרך כלל זהב העשוי 14 קראט ומעלה. מרבית טבעות הזהב עשויות בין 14 קראט ל 18 קראט, כאשר כפי שציינו הזהב הטהור הוא כ-24 קראט. חשוב לדעת שאין הבדל גדול בין זהב צהוב לאדום, עם זאת הזהב הלבן מעט יקר יותר, אך לא בצורה משמעותית מדי שתשנה רבות את המחיר.

קרדיט: unsplush

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh