ראש העיר על אישור תוכנית ההתחדשות העירונית בקרית משה

ראש העיר על אישור תוכנית ההתחדשות העירונית בקרית משה

התייחסות ראש העיר רחובות, רחמים מלול לאישור תוכנית ההתחדשות העירונית בקרית משה:

"אישור הותמ"ל לתוכנית ההתחדשות העירונית הגדולה בישראל היא בשורה ארצית בתחום ההתחדשות העירונית ובכלל, בשורה לעיר רחובות, ובשורה לשכונה ולתושביה. זהו רגע היסטורי בתום עשור של עבודה מאומצת והשקעה רבה של תשומות ומשאבים מצדנו.

מדובר ברגע היסטורי עבור רחובות. אנו גאים להתחיל סוף סוף ביישום פרויקט ההתחדשות העירונית בעיר רחובות, העיר המובילה בתחום הבניה בישראל.

לתוכנית הזו יש ערך לאומי וחברתי עצום, שכן מדובר בשיקום וחידוש שכונה בהיקף שלא היה כמוהו בישראל. אלפי משפחות תושבים יזכו בדירות חדשות ומשודרגות, ואליהם יצטרפו אלפי משפחות נוספות. לתוכנית גם ערך כלכלי משמעותי שכן במסגרת התוכנית אושרו מאות אלפי מ"ר לצורכי מסחר ותעסוקה.

פרויקט ההתחדשות העירונית ברחובות יהפוך את קריית משה לרובע עירוני חדשני ותוסס, וישפיע על דמותה של רחובות בכלל. אני מודה לעינת גנון מנהלת האגף להתחדשות עירונית במשרד הבינוי והשיכון על שיתוף הפעולה והסיוע באישור התוכנית .

השלב הבא הוא חתימת הסכם גג עם המדינה. לצורך הקמת תשתיות צמודות ותשתיות על, מבני ציבור ומבני חינוך, הקמת פארקים ומגרשי ספורט ועוד, על המדינה לחתום הסכם גג עם הרשות לכיסוי כל ההוצאות הכרוכות בהקמת השכונה החדשה , אשר בלעדיו לא נוכל להתחיל ביישום התוכנית.

זהו פרויקט ההתחדשות העירונית הגדול בישראל – אך טבעי שזהו אינטרס של המדינה להשקיע בו ובתשתיות להגדלת השכונה . אין לי ספק שהפרויקט יהווה דוגמא מאלפת על מנת להתניע את תהליך ההתחדשות העירונית בי תר הרשויות בישראל "

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh