רוצים להשפיע על הגן הציבורי?

רוצים להשפיע על הגן הציבורי?

עיריית רחובות תקיים מפגש לשיתוף הציבור בנושא גן גורודסקי ( גן הפלסטיק).

עיריית רחובות מתעתדת להתחיל בשבועות הקרובים פרויקט לחידוש מקיף של של גן גורודסקי, המוכר בכינוי "גן הפלסטיק". בטרם תחילת העבודות עיריית רחובות מעוניינת לשתף את ציבור התושבות והתושבים בתוכנית המוצעת לגן המחודש, ולשמוע את הערותיהם. המפגש המקוון ייערך במעמד ראש העיר רחמים מלול וסגנו יניב מרקוביץ' ויתקיים באמצעות הזום ביום רביעי 10.2 בשעה 19:00, כניסה בקישור שלהלן: https://rehovot.zoom.us/j/99713759041

מהפכת חזות העיר מגיעה גם  לגן הוותיק הממוקם במרכז העיר. בחודשים האחרונים חודשו גנים ותיקים רבים ברחבי העיר באופן מלא או באמצעות תוספת ציוד והוספת מתחמי כושר, וגנים חדשים הוקמו .

במסגרת תכנית העבודה לשנת 2021, גן הפלסטיק הוותיק הוא אחד הראשונים שיעבור הקמה מחדש. בחודשים הקרובים צפוי אגף גנים ונוף לקיים את הפרוייקט, הכולל הריסה של הגן הקיים, והקמה של גן חדש לגמרי במקומו. במסגרת התוכנית, במקום יותקנו מתחמי משחק חדשים, שיקום הגינון והשבילים, הוספת חניות לאורך רחוב בר שאול ועוד.

לקראת תחילת העבודות ועם סיום התוכנית, עיריית רחובות מזמינה את תושבי העיר המבקרים בגן ותושבים שרוצים להשפיע – להשתתף במפגש זום פתוח עם הציבור, במטרה להציג את התוכנית בפניהם, לשמוע את הערותיהם, ולהטמיען בתוכניות ככל שניתן.

ראש העיר, רחמים מלול: "גן הפלסטיק הוא שטח ציבורי משמעותי אשר משרת הורים וילדים רבים במרכז העיר. בימים אלה סיימנו לתכנן את חידושו מהיסוד. אנו פועלים כל העת לחידוש גנים בעיר, במקביל להקמת גנים חדשים, ונגיע לכל השכונות בעיר"

יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר: "מבחינתי להקשיב לציבור ולצרכיו זה הבסיס של כל פרויקט. מאז כניסתי לתפקיד אנו מקפידים לערוך מפגשי שיתוף ציבור רבים במספר רב של נושאים וכך נעשה גם בעתיד. באשר לגן הפלסטיק, זה אחד הגנים המשמעותיים ביותר בעיר, בעיקר בגלל מיקומו בשכונות הוותיקות בלב העיר. הגן הקיים עשה את שלו, ומחייב אותנו לפעול במהירות המרבית לשיקומו".

המפגש יתקיים ביום רביעי הקרוב, ה-10.2 בשעה 19:00 – קישור לזום: https://rehovot.zoom.us/j/99713759041

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh