רוצים למנוע טיפולי שיניים? הקפידו על צחצוח

רוצים למנוע טיפולי שיניים? הקפידו על צחצוח

אין דבר יותר כואב מאשר שן עם חור. הכאבים הם עצומים ולכן נשאלת השאלה מה אפשר לעשות בכדי למנוע חורים בשיניים? אם כן אתם יכולים לאכול בריא מכיוון שירקות ופירות גורמים פחות לחורים ואילו שוקולד ומתוק גורמים לחורים. אך הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לעשות זה לצחצח את השיניים כל יום בוקר וערב.

עליכם להבין כי צחצוח מועיל מאוד לשיניים שלכם ולכן לא כדאי לוותר עליו. כמובן שיש לצחצח את כל השיניים מכל הכיוונים, לא רק זאת אלא יש גם לשים לב באיזה משחה אנו עושים שימוש ובאיזה מברשת אנו משתמשים. אנו חייבים לציין כי צחצוח חזק מדי יכול לגרום לנסיגת חניכיים וזו בעיה רצינית. לכן התייעצו עם רופא השיניים כיצד לצחצח וכך תבטיחו כי הצחצוח לא יגרום נזק לחלל הפה שלכם.

היעזרו באינטרנט בכדי לדעת איך לצחצח

אתם לא חייבים לפנות אך ורק אל מרפאת שן אשקלון אלא אתם יכולים גם להיעזר באינטרנט בכדי להבין איך לצחצח. עליכם להבין כי ידע הוא כוח בחיים וכך גם בכל הנוגע אל צחצוח שיניים.

אם אתם רוצים לדעת איך לצחצח כנסו לאתר אינטרנט המסביר זאת. האתר יגיד לכם האם להשתמש במברשת שיניים רכה או חשמלית ובאיזה משחה להשתמש. כמובן שאם אתם רוצים להיכנס לאתר אתם חייבים להבטיח כי הוא אמין ומהימן וזאת בכדי לוודא כי אפשר לסמוך עליו. שימו לב איך האתר נראה וזה יעזור לכם להחליט האם האתר הזה הוא טוב או שמא כדאי לי לחפש מידע באתר אחר יותר טוב.

מדוע עדיף לנו ללכת אל רופא שיניים פרטי?

קופת החולים מציעה ללכת אל רופאי השיניים שלה, אך אנו ממליצים לכם ללכת אל מרפאת שן אשקלון פרטית או מרפאה פרטית קרוב למקום המגורים שלכם. נכון, פעמים רבות המרפאה הפרטית תעלה יותר אך אין מה להשוות בין הטיפול שלה ובין הטיפול של מרפאה של קופת חולים.

ככל שהטיפול שאתם צריכים לעשות הוא יותר מורכב כך יותר כדאי ללכת אל מרפאה פרטית מכיוון שכך תקבלו טיפול יותר טוב. כמובן שיש רופאים מצוינים בקופות החולים ויש גם מרפאת מעולות אך בסופו של יום ברוב המקרים מרפאה פרטית ורופא שיניים פרטי יהיה יותר טוב מאשר מרפאה של קופת חולים.

יש לכם ילדים? הקפידו לשלוח אותם לרופא שיניים

עליכם להבין כי כבר מגיל צעיר צריך לחנך את הילדים לצחצח שיניים כל יום. לא רק זאת אלא שכבר מגיל צעיר אנו צריכים לשלוח את הילד שלנו אל רופא שיניים וזאת בכדי להבטיח כי הרופא יבחן את מצב השיניים של הילד. אל תוותרו על מהלך זה מכיוון שיש לו השפעה בריאותית עצומה על הילד שלכם ובכך אסור לזלזל.

 

 

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh