רחובות בת 130: "האדם הוא נוף מולדתו והעיר זורמת בעורקיו"

רחובות בת 130: "האדם הוא נוף מולדתו והעיר זורמת בעורקיו"

תערוכה חדשה לציון 130 שנה לעיר רחובות מוצגת בגלריית "בית יד לבנים" של החברה העירונית רחובות, ותציג את יצירותיהם של 16 אמנים המתעדים תקופות שונות ומקומות שונים בעיר.

הפתיחה תהיה השבוע, ביום חמישי, ה-23.7.

השבוע, ביום חמישי, ה-23.7, תיפתח החברה העירונית תערוכה מיוחדת לציון 130 שנה לעיר רחובות בגלריית "בית יד לבנים" בעיר.

התערוכה תכלול יצירות של שישה עשר אמנים, שחברו יחד ותיעדו בציור ובצילום את נקודות החן של העיר, ביניהן: בתי המידות, השטחים הפתוחים והמוריקים לצד שגרת החיים היומיומיים והאישים.

האמנים המשתתפים, תיעדו פינות שונות של העיר, אליהן חיברו פרשנות אישית וייחודית למראות העיר, כל אחד מזווית אחרת וייחודית לו, בגודל, בטכניקה ובצבע.

האמנים המשתתפים: אורן מרטן, אשר פלדמן, בנימין דישון, גדעון אגז'ה, ורדית בן-משולם קורש, זאב רמיאל, חיים ארונשטאם, לאה רז, לילי פדר, מיכל גור, נעמי לוין, סבטה דורשובה, סבינה סעד, צבי תדמור, שלום פלאש, תחיה רות קרבאל.

לדברי האוצרת רוני אנקורי: "רחובות היא העיר בה נולדתי ובה נולדו, גדלו ויצרו 16 האמנים שנבחרו להציג בתערוכה זו. והיא עבורי זיכרון מתוק של ילדות, נערות ובגרות. היא העיר בה טיילנו בפרדסים האין סופיים, בימת הנוער, המלאווח בשעריים והבלינצ'ס עם הקצפת והדובדבן המסוכר ליד המשטרה, קולנוע הדר , משחקי ילדות ועוד. במרוצת השנים העיר גדלה והשתנתה ללא הכר אך, היא ממשיכה לשאוב אליה זיכרונות וחלומות ותיקים וחדשים, העיר שהייתה מושבה הפכה לעיר מדע, תרבות הייטק, בילוי וספורט. מבחינתי המשמעות של להיות "רחובותיים" היא  להרגיש גאווה ושייכות".

הציבור הרחב מוזמן לבקר, להתרשם ולהתרפק על זיכרונות העבר בתערוכה בימים א', ב', ד', ה' בין השעות 15:00-8:30, ביום ג' 13:00-8:30, 18:30-16:30. נעילת התערוכה: 24.9.20.

בעקבות מגפת הקורונה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, לא תתקיים פתיחה חגיגית.

בתמונה: השוק העירוני ברחובות  |  חיים ארונשטאם

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh