רחובות לא שותקת על אלימות נגד נשים

רחובות לא שותקת על אלימות נגד נשים

פורום נשים רחובות יוזם: שיחת היכרות עם העמותה לאבטחת נשים תתקיים היום, יום רביעי (30.9) בשעה 18:00. השיחה בהנחיית רביה טל סלומון, מנהלת העמותה שתעניק לנשים הסבר קצר על העמותה, על דרכי הפעולה ואיך אפשר למנוע את הרצח הבא.

חברת המועצה אוה גור, מחזיקת תיק קידום מעמד האישה: "בימים אלה מדובר בנושא המבדיל בין חיים למוות ולכן אני קוראת לנשים החשות מאוימות ולא בטוחות – הצטרפו לשיחה הערב. בואו לשמוע על הפתרונות שמציעה העמותה שיעזרו לכן להרגיש בטוחות יותר ויכולים גם למנוע את מקרה האלימות הבא".

בעקבות השתנות מקרי האלימות כלפי נשים ברחבי הארץ, פורום נשים רחובות ממשיך להרחיב את הפעילות למען נשים הסובלות מאלימות והטרדות במשפחה ובכלל.

חברות פורום נשים רחובות מזמינות את נשות העיר לשיחת היכרות עם העמותה לאבטחת נשים. מטרת העמותה הינה לשמור ולהגן על נשים המרגישות מאוימות באמצעות ציוד טכנולוגי המתריע למוקד העמותה ומועבר מידית למשטרת ישראל. השירות ניתן במשך 24 שעות ושבעה ימים בשבוע ומטרתו למנוע את מקרה האלימות או הרצח הבא.

רביה טל סלומון, מנהלת העמותה לאבטחת נשים תשתתף בשיחה ותציע הסבר קצר על העמותה ועל השירות שהיא מעניקה לנשים בכל רחבי הארץ. נשות העיר הסובלות מאלימות במשפחה או בכלל מוזמנות לשמוע על היוזמה בשיחה המקוונת שתשודר מחר (30.9) בשעה 18:00 באמצעות הזום, דרך הקישור – https://rehovot.zoom.us/j/92663910541

תושבת המעוניינת לא להיחשף ולשמור על פרטיותה יכולה להיכנס לשיחה מבלי להפעיל את המצלמה. לאורך השיחה תינתן האפשרות לשאול שאלות ולהעמיק בפעילות העמותה ופורום נשים רחובות.

חברת המועצה אוה גור, מחזיקת תיק קידום מעמד האישה: "בתקופת הקורונה בה רבים נקלעים למצב כלכלי מורכב ולחצים רבים, עולים דיווחים על מקרי האלימות במשפחה המופנים בעיקר כלפי נשים. פורום נשים רחובות פועל, מקדם ומחפש פתרונות היכולים לסייע לנשים שנקלעו למצב בלתי אפשרי זה. בימים אלה, מדובר בנושא המבדיל בין חיים למוות ולכן אני קוראת לנשים החשות מאוימות ולא בטוחות – הצטרפו לשיחה מחר. בואו לשמוע על הפתרונות שמציעה העמותה שיעזרו לכן להרגיש בטוחות יותר ויכולים גם למנוע את מקרה האלימות הבא".

אביבה חלבי, יועצת רה"ע לקידום מעמד האישה: "בימי הסגר בהם כולם מכונסים בבתים הסיכון לאלימות במשפחה עולה. בשעה זו מצאנו לנכון לקיים אירוע חשיפה לפתרון שמציעה העמותה לאבטחת נשים – פתרון פשוט ויעיל שיכול לסייע לנשים שנמצאות במצוקה להגביר את תחושת הביטחון והבטיחות בחיי המשפחה ושגרת היום יום".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh