רחובות מובילה בחינוך

רחובות מובילה בחינוך

מי הם בתי הספר המובילים בנתוני הזכאות לבגרות?

בשבוע שעבר חשף משרד החינוך את נתוני הזכאות לבגרות לשנת תשע"ט ורחובות רשמה שיא חדש – 86.5% זכאות לבגרות בקרב התיכונים בעיר, ומי הם בתי הספר המובילים את הרשימה?

אל המקום הראשון עם לא פחות מ-100% זכאות מגיעים תלמידי ישיבת אמי"ת עמיחי, מיד אחריהם עם 99.1% קריית החינוך אורט, אמי"ת הלל בנות עם נתון מרשים – 97.8% וגם אולפנת צביה לא רחוק עם – 97.4%.

תיכונים נוספים הגיעו להישגים מרשימים ובניהם: ישיבת הדרום 96.1%, קריית החינוך קציר עם 96%, קריית החינוך למדעים 95.9% וקריית החינוך ע"ש עמוס דה-שליט 94.9%.

בכל שנה רחובות מצליחה לשפר את אחוזי הזכאות לבגרות, את נתוני הזכאים לבגרות 5 יחידות במתמטיקה ואנגלית ובבגרות מצטיינת.

ראש העיר, רחמים מלול: "הנתונים הגבוהים מדברים בעד עצמם וההשקעה הרבה שלנו בחינוך מוכיחה את עצמה. החינוך האיכותי בעיר הוא תוצאה של השקעה רבת שנים, תשומת לב לפרטים ועבודה משותפת של העירייה עם הצוותים הפדגוגיים. אני מודה לזהר בלום, מחזיק תיק החינוך ואפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך על העבודה המסורה".

זהר בלום, מ"מ ראש העיר מחזיק תיק החינוך: "בכל שנה רחובות משפרת את נתוני הזכאות לבגרות והשנה הגענו לשיא חדש. אנחנו משקיעים מחשבה רבה, זמן ומשאבים כדי להציע לתלמידות ותלמידים את כל האפשרויות על מנת שיצליחו ויממשו את הפוטנציאל הטמון בכל אחד ואחת מהם. אני גאה בתוצאה הגבוהה שהשגנו השנה ומבקש להודות לכל המורים והמנהלים על שיתוף הפעולה ועל ההשקעה הרבה בתלמידים."

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער: "בשנים האחרונות נתוני הבגרות עולים ומגיעים לשיאים חיובים חדשים. אנו מודים למנהלים והמנהלות, למורות ולמורים על המסירות וההשקעה בכל אחד ואחת מהתלמידים ובטוחים כי גם בשנה הבאה נרשום עלייה בנתוני הזכאות לבגרות".

צילום: iStock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh