רחובות מרכינה ראש

רחובות מרכינה ראש

ראש העיר, רחמים מלול: "משפחות יקרות, 72 שנות עצמאותנו גבו מכם מחיר יקר וכבד מאוד. קומה וקיומה של מדינתנו נזקפים לזכות גבריה וגיבוריה הצעירים והיפים, אשר דמם ספוג ברגבי עפרה של ארצנו הקדושה".

אמש שודר הטקס העירוני המרכזי לציון יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות ושל החברה העירונית, לצפייה היכנסו לקישור http://bit.ly/2YdLfiS

לדבריו של ראש העיר, רחמים מלול מתוך הטקס העירוני http://bit.ly/2Se3EIK

בשל ההנחיות שלא לקיים טקסים עקב המצב, החל מאתמול הונחו זרים מטעם עיריית רחובות והשכונות בכל 12 אתרי הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בשכונות ברחבי העיר (מצ"ב תמונות), לרבות באתר המרכזי בגן המגינים, סמוך לבית יד לבנים.

במהלך הטקס, ראש העיר, רחמים מלול פנה אל המשפחות השכולות ואמר: "כאבנו גדול עשרות מונים, על כך שאיננו יכולים פיזית להושיט לכם, לא יד חמה, לא כתף תומכת ולא חיבוק אוהב. אבל בני המשפחות היקרים, למרות המרחק הפיזי, ליבנו איתכם והיום יותר מתמיד.

משפחות יקרות, 72 שנות עצמאותנו גבו מכם מחיר יקר וכבד מאוד. קומה וקיומה של מדינתנו נזקפים לזכות גבריה וגיבוריה הצעירים והיפים, אשר דמם ספוג ברגבי עפרה של ארצנו הקדושה.

גיבורי מלחמות ישראל הנחילו לנו ערכים של ערבות הדדית, של נתינה ואהבה… על כן, כדי להיות ראויים לקורבנם הבה נגשים את צוואתם וחלומם, הן בעת מלחמה והן בעת שלום, הן בעת משבר והן בעת שלווה, למדינה ערכית וחברתית, לערבות הדדית לאהבה ולנתינה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh