רפואה בסלון: ילדים ונוער בזמן קורונה

רפואה בסלון: ילדים ונוער בזמן קורונה

הורי רחובות מוזמנים למפגש 'רפואה בסלון' ביוזמת אגף החינוך והנוער בעיריית רחובות ובשיתוף המרכז הרפואי קפלן והנהגת ההורים העירונית. המפגש המקוון ייערך בנושאי שמירה על בריאות הילדים בתקופה הנוכחית וחיסוני הקורונה ויתקיים ביום א' הקרוב, 21.3, בין השעות 20:30-21:30 ויועבר בשידור חי באמצעות הזום ועמודי הפייסבוק של עיריית רחובות והעירונוער.

להרשמה לחצו: https://forms.gle/83bs6xhcTJqUDrzg6

אגף החינוך והנוער בעיריית רחובות בשיתוף המרכז הרפואי קפלן  והנהגת ההורים העירונית מזמינים את הורי רחובות והצוותים החינוכיים למפגש המקוון "רפואה בסלון" בנושא שמירה על בריאות הילדים בתקופת הקורונה ומתן חיסונים.

במפגש ישתתפו שלושה רופאים מומחים מהמרכז הרפואי "קפלן": פרופ' אורי צמחוני, מנהל היחידה למחלות זיהומיות, ד"ר אורי בלה, מנהל המחלקה לרפואה דחופה לילדים, וד"ר אלכס גורי, מומחה במחלות זיהומיות בילדים.

בחלק הראשון של המפגש (בין השעות 20:30-21:00) יתקיים פאנל רופאים בו הם יסבירו על נגיף הקורונה, השפעותיו בקרב מבוגרים וילדים צעירים, שמירה על הבריאות וגם על חיסון הקורונה. בחצי השעה השנייה של המפגש (21:00-21:30) תינתן האפשרות לשאול את הרופאים שאלות ולהתייעץ איתם. המפגש ישודר בשידור חי מאולפן העירולייב של מחלקה הנוער באמצעות ה-ZOOM, עמוד הפייסבוק של עיריית רחובות ועמוד הפייסבוק של העירולייב. ניתן להירשם למפגש באמצעות הקישור.

המפגש יתקיים במעמד ראש העיר, רחמים מלול, וממלא מקומו, מחזיק תיק החינוך זהר בלום, ומנהלת אגף החינוך והנוער אפרת צוקרמן.

ראש העיר, רחמים מלול: "בתקופה זו של התמודדות עם משבר שלא הכרנו בעבר, חשוב לקבל את כל המידע הרפואי הנכון והמהימן. אנו פועלים במגוון דרכים על מנת להנגיש לתושבים את המידע הרלוונטי והנכון עבורם, כדי שלא יגבשו את דעתם על בסיס פייק ניוז. לכן יזמנו את הערב הזה בשיתוף המרכז הרפואי קפלן ומיטב הרופאים, ואנו מזמינים את ההורים לצפות, לשאול שאלות ולהשתתף".

מנהלת המרכז הרפואי קפלן והמרכז הרפואי הרצפלד, ד"ר שרית אבישי אלינר: "אנחנו רואים ומבינים את החששות של הורים רבים בתקופה זו, ועל כן מבקשים לאפשר להם להתייעץ עם טובי המומחים של בית החולים, ולקבל מהם את המידע האמין ביותר והמדויק ביותר בסוגיה זו".

מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זהר בלום: "מערכת החינוך העירונית מתגייסת למאבק בנגיף הקורונה ואנו קוראים להורים ולצוותים החינוכיים להצטרף אלינו. במפגש עם הרופאים תוכלו לקבל את כל המידע המדויק והעדכני בנוגע לנגיף הקורונה ומהן הדרכים להתמודד עם התפשטות הנגיף בגנים ובבתי הספר, הירשמו לשידור והצטרפו אלינו ביום ראשון הקרוב".

יו"ר הנהגת ההורים העירונית, צופית גולן: "בימים אלה בהם הבריאות נמצאת בראש מעיננו ומעסיקה את כולנו, ישנה חשיבות גדולה להנגשת מידע לציבור. אנו מברכים על היוזמה של עיריית רחובות בשיתוף עם בית החולים קפלן להביא לתושבי העיר הרצאות בנושאים רפואיים ועל החיבור להנהגת ההורים. אנו שמחים על ההזדמנות להיות שותפים בבחירת התכנים להרצאות, בעזרתה האדיבה של דר' כלנית שפורן הפעילה בהנהגה, הנהגת ההורים העירונית מאחלת לכולם בריאות איתנה".

להרשמה למפגש: https://forms.gle/83bs6xhcTJqUDrzg6

צילום: iStock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh