שאלות ותשובות על ביטוח נסיעות לחו"ל

שאלות ותשובות על ביטוח נסיעות לחו"ל

זה כבר הפך להיות דבר שבשגרה לסגור ביטוח נסיעות לחו"ל טרם טיסה ליעדים שונים בעולם. אך עדיין יכולות להתעורר להן כל מיני שאלות, וחובה עליכם לקבל עליהן תשובות. אם לא תקבלו תשובה לשאלה שמעסיקה אתכם זה עשוי להביא איתו לחוסר החלטיות. לכן החלטנו לבחון פספורטכארד שאלות נפוצות, ולספק לכם תשובה לשאלות האלה. אחרי שתקבלו את התשובה לשאלות שמטרידות אתכם לא יהיו לכם עוד סימני שאלה. אז למה אתם מחכים? רגע לפני שאתם סוגרים את הביטוח, אנו נספק מענה לכל שאלה נפוצה.

האם חובה לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?

אין חוק במדינת ישראל שמחייב את הטסים לחו"ל לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. כך שאם אתם מתייחסים לחוק היבש, התשובה היא שאין חובה לעשות ביטוח נסיעות לפני שיוצאים מהארץ. אך ביטוח נסיעות לחו"ל נועד על מנת להביא לכך שתוכלו לטייל בראש שקט. הוא יסייע לכם לשלם את ההוצאות השונות במקרה של הוצאות רפואיות לא צפויות. מהסיבה הזאת ישנה המלצה גורפת לסגור ביטוח נסיעות לפני שאתם עוזבים את הארץ. התרומה של הביטוח יכולה להיות גבוהה מאוד ממה שנדמה לכם בשלב הראשוני.

מומלץ לסגור ביטוח נסיעות לכל נוסע בנפרד?

בהחלט כן! כל נוסע מביא איתו את הבעיות השונות שלו, בעיות שדרושות ביטוח מותאם אישית. אם תסגרו ביטוח נסיעות אחד גלובלי עבור כולם, יכול מאוד להיות כי הוא לא יהיה מספיק. תמצאו את עצמכם במצב שבו הביטוח לא יכסה אתכם כמו שאתם שואפים שהוא יכסה. לכן לפני שפונים לחברת ביטוח כמו פספורט קארד דואגים לפנות באופן אישי. כך תוכלו להיות בטוחים כי הביטוח שאותו תסגרו יספק את התוצאות שאותן אתם רוצים שהוא יספק. הכי חשוב שתוכלו לטייל בחו"ל מבלי שיהיו לכם דאגות מיוחדות.

ישנה אפשרות לסגור ביטוח לכל יעד בעולם?

תמיד יכולים להיות יעדים יוצאים מן הכלל, אך רוב היעדים בעולם מכוסים על ידי חברת הביטוח. המשמעות היא שנדיר מאוד שתמצאו את עצמכם במצב שבו לא תוכלו לסגור ביטוח. גם אם חברת ביטוח אחת מסרבת לבטח, תוכלו לפנות לחברת ביטוח אחרת. לכל חברת ביטוח אחרת יש את המדיניות שלה כאשר זה נוגע לביטוח נסיעות לחו"ל. אך שווה לכם לבחון לעומק את הנושא הזה טרם היציאה לחו"ל.

האם הביטוח הרגיל מכסה קורונה?

ביטוח נסיעות לחו"ל לא מכסה קורונה. על מנת שתוכלו לטוס עם ביטוח שיכסה קורונה יהיה עליכם להתאים אותו למצב הנוכחי. כלומר לדרוש מחברת הביטוח שתכסה אתכם גם במקרה של קורונה. כיום רוב חברות הביטוח מציעות כיסויים שונים המאפשרים טיול בראש שקט. אין סיבה שאתם תישארו בבית בתקופה הזאת, אפשר לטייל בחו"ל עם הביטוח המתאים. כמובן שחוץ מתוספת קורונה, תוכלו למצוא עוד תוספות נוספות.

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh