שדרוג עור הפנים

שדרוג עור הפנים

בעיות עור עלולות להזיק להערכה העצמית. טיפוח עור הפנים חיוני לשמירה על הביטחון העצמי ועל הרווחה הנפשית. נטילת פסק זמן כדי לפנק את עצמך מדי יום בטיפוח העור, יכולה להציע לך יתרונות רבים.

דרכים לשדרוג מראה הפנים שלך

שיפור מראה השפתיים

אחד הדברים הבולטים ביותר בפנים הן השפתיים. אם את רוצה לשפר את מראה השפתיים, תוכלו להיעזר בקעקוע קוסמטי, הנקרא גם איפור קבוע. זהו הליך שצובר פופולריות רבה בתקופה האחרונה, ומשתמש בפיגמנט שפתיים בגוון המתאים לך, כדי לשפר באופן קבוע את מראה השפתיים שלך, תוך שמירה על לוק טבעי לחלוטין.

רטינול להצערת העור

סטנדרט הזהב בטיפוח העור הוא ויטמין A, אשר הוכח מדעית כאחד המרכיבים היעילים לטיפול בפצעונים ובהזדקנות מוקדמת של העור. רטינול הוא צורה של ויטמין A שממריץ את ייצורם של תאי עור חדשים ובכך מאפשר להפחית קמטוטים עדינים, למצק את העור ולהעלים פגמי עור.

רוב מותגי הטיפוח מכילים סרום רטינול, ומומלץ מאוד לשלב אותם בשגרת הטיפוח שלך. בנוסף, רטינול מגביר את רגישות האור לקרני השמש, לכן יש להקפיד על שימוש יומיומי בקרם הגנה.

מסכות פנים לטיפוח העור

ניתן לשלב מסכות פנים בשגרת טיפוח העור, מבלי לשבש את סדר היום שלך. מסכת פנים מעניקה תחושה של פינוק אמתי, וניתן לבחור בסוג המסכה שמתאים לסוג העור שלך.

  • אם העור שלך הוא מתוח ויבש, עדיף לבחור במסכת לחות.
  • אם העור שלך הוא שמנוני, מסכת ניקוי עמוק תוכל להבהיר את העור ולנקות את הנקבוביות.
  • אם העור שלך הוא עמום וחסר ברק, מסכת פילינג תוכל להבהיר אותו תוך זמן קצר.

עיסוי פנים

סוף היום הוא הזדמנות נהדרת להתפנק ולהקדיש זמן לעיסוי עור הפנים, ולהפוך מנהג זה לשגרת הערב שלך. עיסוי פנים מגביר את זרימת הדם ומגביר את אספקת החמצן לעור. העיסוי גם מפעיל את שרירי הפנים ומגביר את ייצור הקולגן.

תהליך העיסוי אמור להיערך בשני שלבים:

  • ניקוי הפנים בקרם ניקוי, תוך עיסוי העור בעזרת האצבעות.
  • מריחת הסרום או השמן על הפנים בעזרת האצבעות שנעות כלפי מעלה והחוצה, כדי לזרז את הליך הניקוי הלימפתי.

פילינג מעודן

הטיפ החשוב ביותר הוא לנהוג בזהירות עם הפילינג. יש אנשים שמקרצפים את הפנים כל יום, בהנחה שהעור פגום כי לא שפשפו אותו מספיק ולא כל הלכלוך סולק ממנו. ההמלצה היא לעשות פילינג רק כמה פעמים בשבוע, לסירוגין עם שטיפת פנים עדינה יותר. אבל, עדיין לוודא שהעור המת מוסר בקביעות מהפנים.

פילינג כמה פעמים בשבוע הוא אמנם המפתח, אבל חשוב לבחור במוצר פילינג שמכיל גם לחות, כדי לאזן מחדש את עור הפנים. כך, כל קרם אחר שתמרחו על הפנים אחר כך (קרם לחות או קרם הגנה), ייספג כמו שצריך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh