שיבוץ לחטיבות הביניים הממ"ד לשנה הבאה

שיבוץ לחטיבות הביניים הממ"ד לשנה הבאה

השיבוץ לתלמידי כיתות ו' בבתי הספר הממלכתיים  דתיים מפורסם הבוקר, באתר העירייה בקישור:  https://www.edu-reg.co.il/#/member/apply/9617833/0

עם תום רישום כל התלמידים באתר העיריה, פורסמו הבוקר באתר העירייה השיבוצים למאות תלמידי ותלמידות כיתות ו', לחטיבות הביניים הממלכתיות דתיות בעיר: 92% שובצו בבתי הספר שאותם בחרו כעדיפות ראשונה בעת הרישום.

לראשונה, נרשמו גם תלמידי קריית עקרון באתר העיריה ברחובות וגם הם יחד עם תלמידי העיר יקבלו את שיבוצם.

ראש העיר, רחמים מלול: "אנו ממשיכים להיערך לשנת הלימודים הבאה, במקביל להתמודדות עם התקופה המאתגרת . חשוב כי התלמידים וההורים לא יהיו בחוסר וודאות לקראת השנה הבאה".

ממלא מקום רה"ע ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "דווקא בתקופה זאת כאשר המדינה כולה עסוקה במשבר נגיף הקורונה, החלטתי יחד עם מנהלת אגף החינוך לפרסם את השיבוצים כדי לאפשר לכם להנות מהרגע המרגש בו אתם מתבשרים על שיבוצכם לחטיבה. בתי הספר הם מצוינים ואני סמוך ובטוח שכל בחירה שלכם תהיה מצוינת. אני מבקש להודות לאגף החינוך על עבודתם המקצועית  על מנת לאפשר למירב התלמידים את בחירתם".

מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: "בתי הספר העל יסודיים הממלכתיים דתיים ברחובות הם בתי ספר מצוינים  המציעים  סביבה לימודית חווייתית ומאתגרת, צוותי חינוך תומכים ומקצועיים. אני מאחלת בהצלחה לכל התלמידים ומודה לצוות מחלקת בתי הספר העל יסודיים על שיבוץ מושכל ועבודה מקצועית, ולמנהלי בתי הספר על עבודה בשקיפות ובלב חפץ."

ניתן להגיש ערר בקישור באתר העיריה בין התאריכים 8.4.20-28.4.20, בנוסף ניתן לפנות במייל למחלקת עי"ס בעירייה במייל: rachel_b@rehovot.muni.il.

צילום: www.istockphoto.com

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh