שיווק העסק שלכם באמצעות מדבקות לרכב

שיווק העסק שלכם באמצעות מדבקות לרכב

שיווק העסק הוא אחד מהכלים החשובים ביותר לצמיחת עסק, כיוון שעל ידי שיווק נכון ניתן להגדיל את כמות לקוחות העסק ובכך לצמוח מבחינה כלכלית ותודעתית. אחד מכלי השיווק המאפשרים חשיפה לקהל רחב של אנשים הוא מדבקות לרכב.

מהן מדבקות לרכב?

מדבקות המכילות סמל/לוגו של חברה/מקום/משפט/עסק אשר ניתן להדביק בצורה קלה שאינה משאירה סימנים במקומות שונים על גבי הרכב. ישנן מדבקות למקומות מסוימים ברכב כמו – על גבי שמשת החלונות, על גבי פח הרכב בצורה בולטת או בצורה שטוחה ועל לוחיות רישוי. רוב המדבקות עשויות מחומרים שונים כמו PVC, פוליאוריטן וקריסטל, שהם חומרים עמידים בחום השמש ובקור, אינם מתפוררים ואינם אמורים לשנות את צבעם.

איפה אפשר לרכוש מדבקות מעוצבות לעסק האישי?

ישנן חברות שונות ברחבי הארץ, החל מהצפון ועד הדרום כמו חברת דפוס דימונה, המציעות שירות של פיתוח ויצירת מדבקה אישית ללוגו/סמל המותאם לפי בקשותייך. החברות הן לרוב חברות דפוס המייצרות מדבקות לרכבים ויש לבדוק לפני הבחירה בחברה מהי ההתמחות שלה והאם היא מתאימה לכם. ישנן חברות אשר מתמחות בסוגי מדבקות בולטות למשל, או כאלה שרוב עיסוקן הן עבור רכבים פיננסים.

רגע לפני המעבר לחברת הדפוס יש לקחת בחשבון גם את יצירת הלוגו והקמתו הראשונית. נראות המדבקה על גבי הרכב צריכה לגרום לקהל הנוהג על הכביש להבחין בה ולעורר סקרנות. ישנן חברות פרסום רבות אשר מתעסקות בעולם הפרסום בשילוב עם טכנולוגיות וציודים מתקדמים ובכך יוצרות את המדבקה המתאימה לבעל העסק שאינו מגיע עם לוגו/סמל ראשוני.

מהם טווח המחירים?

טווח המחירים משתנה כמובן בהתאם לגודל המדבקה אותה תרצו להכין, כמות הצבעים שהיא מכילה בתוכה, סוג החומר בו משתמשים לייצור המדבקה ומיקום הדבקתה על גבי הרכב. לרוב הטווח נע על גבי מכוניות פרטיות 200-800 ₪, מדבקת לוגו לרכב 150-180 ₪, הוספת ציפויים למדבקות בתוספת של עוד כמה עשרות שקלים, מדבקות צד לרכב 250-850 ₪ ועוד.

כיצד הן יכולות לקדם את העסק?

על מנת לקדם את העסק האישי שלך ישנן כמה דרכים שונות שניתן לבצע זאת. הכוונה בקידום העסק היא דרכי השיווק שבעל העסק עושה בכדי להגיע לקהל רכב יותר של לקוחות ולצבור שם בעולם העסקי. השיווק המתבצע על ידי מדבקות רכב הוא שיווק לקהל הרחב אשר נוסע ביום יום על הכביש ועל ידי כך עשוי להגדיל את קהל לקוחותיו.

שיווק על גבי הרכבים גורם לציבור לקבל מסרים של יוקרה, הצלחה, חדשנות וביטחון מהעסק המפורסם ולכן זוהי שיטה טובה לשיווק העסק. החשיפה הגדולה לשם העסק גורמת בצורה משמעותית להגברת תאוצת ההיכרות של החברה ברחבי הארץ ומאפשרת קפיצת מדרגה בכמות הצרכנים. לכן זהו נחשב כלי שיווקי שימושי ומצליח שבעלי עסקים רבים מחליטים להשתמש בו לקידום העסק.

לסיכום

עסקים אשר מכילים מספר של רכבים תחת העסק יכולים להשתמש בכלי השיווק של מדבקות רכב בכדי לגרום לנוהגים והנוסעים לידם בכביש להכיר בשם העסק. על ידי שימוש במדבקות רכב ניתן לגרום לסקרנות ועניין אצל קהל רחב יותר בציבור ובכך למשוך יותר לקוחות להיעזר בעסק למטרותיהם האישיות ולגרום להצלחה רבה בעסק.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh