שימו לב: נפתחה ההרשמה ל"בית הספר של החופש הגדול" בקיץ לכיתות א'-ד'

שימו לב: נפתחה ההרשמה ל"בית הספר של החופש הגדול" בקיץ לכיתות א'-ד'

מהרו להירשם: החברה העירונית רחובות מציגה את "בית הספר של החופש הגדול" – פעילות קיץ לילדי כיתות א'-ד' בבתי הספר בעיר, במסגרתם מגוון רחב של תכנים עשירים ומגוונים. תאריכי הפעילות: כב' בתמוז ועד יט' באב תש"פ, 14 ביולי ועד 9 באוגוסט (ללא ט' באב, ה-30.7, יום ה', צום תשעה באב), סה"כ 18 ימים.

כמו כן, תפעיל החברה העירונית באותם התאריכים צהרון לתלמידי כיתות א'-ג', בימים א'-ה', בין השעות 16:30-13:00.

חובת רישום קיימת לכולם, גם למי שהיה רשום לצהרון במהלך השנה

גם במהלך הקיץ הקרוב יוכלו תלמידי כיתות א'-ד' ליהנות מ"בית הספר של החופש הגדול", אותו תפעיל החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש. הפעילות תתקיים בבתי הספר היסודיים, ותכלול פעילויות מגוונות ותכנים מעשירים שמועברים על ידי הצוות הבית ספרי והצוותים החינוכיים של החברה העירונית.

החברה העירונית מקיימת ברחובות את "בית הספר של חופש הגדול". פעילות עשירה ומגוונת המיועדת לתלמידי כיתות א'-ד', וכוללת את תלמידי החינוך המיוחד.

בית הספר של החופש הגדול יתקיים בין התאריכים כב' בתמוז ועד יט' באב תש"פ, 14 ביולי ועד 9 באוגוסט (18 ימים), בימים א'-ה', בין השעות 13:00-8:00, בעלות של 360 ש"ח לילד, לכל התקופה. הקייטנה אינה כוללת ארוחת בוקר. (ביום ט' באב, ה-30.7, יום ה', צום תשעה באב, לא תתקיים פעילות)

שימו לב, ההרשמה ל"בית הספר של החופש הגדול" תתאפשר עד ל-1.7.20 באתר החברה העירונית. כל הרשמה לאחר תאריך זה הינה על בסיס מקום פנוי בלבד.

כהמשך לפעילות "בית הספר של החופש הגדול", קיימת אפשרות להירשם לצהרון, בתאריכים כב' בתמוז ועד יט' באב תש"פ, 14 ביולי ועד 9 באוגוסט (ללא ט' באב, ה-30.7, יום ה', צום תשעה באב), בימים א'-ה', בין השעות 16:30-13:00.

הצהרון יפעל על פי תכנית העשרה מותאמת הכוללת ארוחת צהריים חמה ומזינה. הצהרון במסגרת תכנית "ניצנים צהרוני קיץ" לכיתות א'-ב' בסבסוד משרד החינוך בעלות של 728 ₪ לילד, לכל התקופה. עלות הצהרון לתלמידי כיתות ג' הינה 914 ₪ לילד, לכל התקופה.

ההרשמה לצהרון תתאפשר עד לתאריך 1.7.2020, לאחר תאריך זה ההרשמה הינה על בסיס מקום פנוי בלבד.

כמו כן תפעיל החברה העירונית בשלושה בתי ספר בעיר את קייטנת המדע בשיתוף משרד המדע והתרבות וחברת "הארה". הקייטנה תעסוק בתחומי מדע, טכנולוגיה וחלל בעלות מינימלית של 80 ₪ לילד (הקייטנה אינה כוללת ארוחת בוקר)

מטרת הקייטנה  להנגיש תחומים של מדע וטכנולוגיה לילדים. במסגרת התכנית, יפעילו המדריכים  סדנאות בדרך חווייתית ובאמצעות ערכות רובוטיקה, אלקטרוניקה וטכנולוגיה. אין צורך בידע מוקדם.

הקייטנה תתקיים בבתי הספר בימים א'-ה', בין השעות 13:00-8:00, למשך שבוע בחודש אוגוסט.

תאריכי הקייטנה ושמות בתי הספר בהם היא תתקיים- יימסרו בהמשך.

רחמים מלול, ראש העיר: "דווקא בתקופה מאתגרת של קורונה, אני שמח כי נוכל להעניק מענה להורי רחובות במסגרת "בית הספר של החופש הגדול". החברה העירונית היא בית לפעילויות איכותיות מגוונות לילדי העיר, וכך יהיה גם במסגרת זו".

לדברי איציק עובדיה, מנכ"ל החברה העירונית: "אנו שמחים לפתוח גם הקיץ את "בית הספר של החופש הגדול", המאפשר להורים להמשיך בשגרת עבודתם. במסגרת הפעילות יוכלו הילדים ליהנות מתכנים מעשירים ומהנים, לצד ההעשרה חינוכית וערכית, כל זאת תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות, ובמחיר הגון ושווה לכל נפש".

לדברי צופית גולן, יושבת ראש הנהגת ההורים העירונית: "הנהגת ההורים מודה לחברה העירונית ולמחלקת חינוך בעיריית רחובות על מתן מענה הולם לבית הספר של החופש הגדול, תוך כדי שמירה על מחיר הוגן ותכנים איכותיים לרווחת ילדי העיר. כמו כן תודה אישית לאיציק עובדיה, נופר טולדו ומיטל רוקח, על היערכות מלאה ומהירה בהתאמה מלאה למתווה משרד החינוך"

להרשמה: www.ironit-rehovot.co.il   באתר החברה עירונית רחובות ובעמוד הפייסבוק של החברה העירונית.

לפרטים נוספים: zaharonim@ironitr.co.il, 08-6320415.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh