שירותי עריכה ופוסט פרודקשין – ליצירה של הסרטונים הכי מקצועיים שיש

שירותי עריכה ופוסט פרודקשין – ליצירה של הסרטונים הכי מקצועיים שיש

‏השקעתם פרק זמן של כמה חודשים טובים בעבודה על ‏הקלטה של כמה וכמה סרטונים ‏בתחום העיסוק שלכם ועכשיו אתם מגלים שיש לכם אפשרות להשתמש בתוכנה זה כדי לקדם את המותג או המוצר שלכם. אמנם, התוכן שנמצא אצלכם אבל בגלל שאין לכם מספיק ניסיון בעולמות עריכת התוכן, ‏ולכן אתם צריכים לעשות שימוש ביכולות המקצועיות של חברות שמעניקות שירותי עריכה ופוסט פרודקשין ויכולות לקחת על עצמן ‏את המשימה שלכם בצורה האחראית ביותר. שירותי עריכה ופוסט-פרודקשין ‏מאפשרים לכם לבצע כמה וכמה סוגים של פעולות מקצועיות בו-זמנית וככה להבטיח שיש לכם סוגים שונים של סרטונים שמגיעים מאותו התוכן ומתאימים לכל סוג של צורך שיש לכם לאורך הדרך.

איך נראה תהליך עריכה ופוסט פרודקשיין?

התהליך שעליו עובדים אנשי הצוות של שירותי עריכה ופוסט פרודקשין מבוסס על:

  1. בחינה של התסריט ומטרות המוצר – ‏בהנחה ויש לכם איזו שהיא הגדרת מטרה ואתם עובדים עם תסריט מסודר, צריך להסתכל על הדרישות של התסריט ולהבין איזה סוג של מסר אתם רוצים לשלוח לפני שמתחילים לערוך את התוכן.
  2. בחירת החומרים האיכותיים ביותר – ‏מתוך כל חומרי הגלם המצולמים שאספתם, יהיה נכון ‏לבחור את החומרים באיכות הצילום הגבוה ביותר ולדאוג להצליח לייצר החידות מבחינת זוויות צילום ומבחינת איכות החשיפה לאור.
  3. שילוב מוזיקת רקע וחומרי עזר – מוזיקה היא כלי חשוב מאוד בעולם ההפקה של סרטונים וביחד עם כתוביות ואמצעי הנגשה אחרים, זו היא דרך מעולה להעביר מסרים בצורה הרבה יותר חדה ולהתאים סוגים שונים של סרטונים לקהלים שונים במינימום מאמץ.
  4. בחינה של הסרטון הכולל – ‏ברגע שיש לכם לפחות גרסה אחת מסודרת של התוכן שאתם רוצים לפרסם, צריך לבדוק האם התוכן מצליח להעביר את המסר. ולשם כך חשוב לכם לעבוד עם קבוצת מיקוד או לשבת ביחד עם אנשי המקצוע על מנת לבחון את ‏התוצאה הסופית בעיניים ביקורתיות ולראות שאתם מקבלים את ההחלטה הנכונה ביותר לפני שאתם מפרסמים את הסרטון.

כל מה שאתם מצפים לקבל והרבה מעבר לכך

‏ברור לכם שכדי להצליח לייצר בשלב הזה אינטראקציה טובה יותר עם נותני שירותים ברמה גבוה יותר, אתם חייבים לבחור לעבוד עם חברה מקצועית שנותנת לכם לבין לאורך כל שלב בדרך ועושה המון מאמצים בשביל לשדרג את החוויה של הצפייה בסרטון. יחד עם זאת, צריך לקחת את הזמן לתת לאנשי המקצוע לעשות את העבודה שלהם לפני שאתם משתחררים כל סוג של מידע. ‏כדאי להיות מאוד מחושבים וממוקדי מטרה לאורך הדרך ולעשות צעדים זהירים לפני שאתם מסכימים לקבל את החומרים אחרי העריכה ולסיים את העבודה, כדי שלא תידרשו לבצע עוד ועוד תיקונים לאחר מכן.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh