שיש גרניט פורצלן מחיר וחשיבות ההשוואה

שיש גרניט פורצלן מחיר וחשיבות ההשוואה

כאשר אתם מתמודדים עם פרויקט גדול כמו שיפוץ מטבח, חשוב לקחת בחשבון, בין יתר השיקולים, גם את שיקולי התמחור. צוות מעצבי פנים נשאלים לעתים קרובות שאלות כגון: כמה יעלה משטח שיש? האם גרניט פורצלן הוא פתרון מתאים? האם ישנם גורמים נוספים שיקבעו את המחיר הסופי?

על כל אלה ועוד נענה להלן, כך שאם תחליטו לקנות שיש גרניט פורצלן מחיר שתקבלו מחברה שיש לה מוניטין מצוין בתחום, תוכלו להיות ערוכים עם התקציב המתאים וליהנות משירות של צוות מקצועי שיעצים אתכם לבצע את הבחירה הטובה ביותר עבור הפרויקט שלכם.

שיש גרניט פורצלן מחיר משטח

הבה נבחן את המחיר הממוצע שאתם יכולים לצפות לשלם עבור כל אחד ממשטחים אלו. כמובן שהעלות המדויקת תשתנה בהתאם למידות החלל שלכם. יחד עם זאת, זוהי נקודת התחלה מצוינת שתסייע בתכנון עיצוב הפנים שלכם.

בעלי בתים יכולים לצפות לשלם סכום גבוה יותר בשלושים אחוזים להתקנת משטח שיש, בהשוואה לשימוש באבן מהונדסת, מה שמוביל את המחיר לעלות משוערת של 6,000 ₪ למטר מרובע עבור אחד הצבעים הסטנדרטיים עם עובי 12 מילימטר.

השוואת מחיר ההתקנה

בהשוואת שיש גרניט פורצלן מחיר בכל הנוגע לשיקולי ההתקנה, התקנת מטר מרובע אחד של קוורץ, למשל, תעלה 4,000 ₪. כפי שניתן לראות, אופציית הגרניט פורצלן כרוכה בהשקעה ראשונית גדולה יותר. עם זאת, אתם עשויים להיות מופתעים לגלות מהן העלויות של חומרים נוספים.

שיש גרניט פורצלן מגיע עם אחריות לכל החיים. תחשבו על זה לרגע… השיש שלכם יחזיק מעמד לטווח הארוך מאוד, מה שאומר שלא תצטרכו להוציא כספים נוספים על שיפוץ בזמן הקרוב. ולמרות שקוורץ הוא בהחלט חומר חזק, הוא מגיע עם אחריות לטווח של 12 שנים בלבד.

למה ההבדל הגדול באחריות?

בשל אופיו הלא נקבובי, שיש גרניט פורצלן מחיר מבוסס על היתרונות הייחודיים שלו בהשוואה לקוורץ.

לדוגמה, ניתן לקצוץ ירקות ישירות על המשטח, מכיוון שהוא עמיד מאוד בפני שריטות וכתמים, וגם היגייני ובטוח למזון, מה שהופך אותו לבחירה פנטסטית עבור בשלנים ביתיים ומקצועיים.

כך שהשקט הנפשי שווה את תג המחיר

מעצבי פנים רבים ממליצים ללקוחותיהם לבחור שיש גרניט פורצלן מחיר ששווה את ההשקעה לטווח הארוך, ומסבירים להם שמטבח נהדר צריך להיראות טוב בעוד 15 שנה בדיוק כמו שהוא נראה היום.

כך או כך, אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שאתם רוכשים שיש איכותי עם אחריות גדולה. החומר המתאים לחלל שלכם עשוי להתבסס על אופן השימוש בו. משפחות פעילות עם תעבורת מטבח גבוהה עשויות להפיק תועלת מהעמידות הקשה של הגרניט פורצלן.

נתונים אלו מובילים לסיכום ברור

כאשר מביאים בחשבון את עלות חומרי הגלם והעבודה, התקנת משטח שיש גרניט פורצלן תעלה יותר מקוורץ, אבל חשוב לקחת בחשבון את ההבדלים של איכויות החומרים, ולהימנע מבחירת חומר שנושא סיכונים לטווח הארוך.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh