שיש למטבח של חברת שיש קיסר

שיש למטבח של חברת שיש קיסר

שיש אבן קיסר הינו שיש ישראלי אסלי עם ניחוחות של רומא.

עשוי משיש טבעי יפהפה, דרך אלגנטית להיכנס למטבח שלכם.

שיש מושחז למטבח של חברת שיש קיסר? או שיש מלוטש למטבח של חברת שיש קיסר?

לשיש מושחז אין ברק והוא לא אמור להחזיר אור. הגימור שלו מט ונראה כמו אבן טבעית שמבולשת על ידי האלמנטים. צבעו בהיר יותר משיש מלוטש מאותו הסוג.

שיש מלוטש זורח עקב ליטוש עם שוחקים עדינים מאוד המסירים את כל הפגמים המאטים את החזרת האור המקפץ מעל פני השטח. צבעו כהה יותר משיש מושחז מאותו הסוג.

חשבו על ההבדל בין סלע מגוון של גן לאבן חן חתוכה. אבן חן מלוטשת ונחתכת על מנת להקל על הקפצה של אור בתוך פניםיה הרבים ויוצרת ניצוצות באבן. המשטח החלק במיוחד של שיש מלוטש מאפשר להחזיר אור. שיש מושחז בגימור עמום ואינו מחזיר אור; זה קולט את זה.

תהליך יצירת שיש מושחז ומלוטש דומה. השיש המושחז מושג על ידי ליטוש עם שוחקים גרגירים עד למשטח חלק לעין, אך עדיין יש בו פגמים קטנים רבים המונעים מראה מבריק. כל השיש המלוטש מושחז תחילה. לאחר השחזה, משייפים שיש מלוטש עם שוחקים קטנים יותר ויותר עד להסרת פגמים במשטח והשיש חלק ככל האפשר.

שיש למטבח נותן את הטון במטבח.

שיש הוא טבעי, הוא קלאסי והוא יפייפה. שיש למטבח נותן את הטון במטבח, הוא זה שמשפיע בצורה מאוד מסיבית על העיצוב והקו העיצובי.

חברת שיש קיסר הינה החברה המובילה בישראל לשיש במטבח. למשטחים מושחזים של שיש קיסר יש מרקם מחוספס יותר. הם אינם מראים נזקים קלים על פני השטח כמו תחריטים ושריטות בולטות כמו אבן מלוטשת. שיש מושחז אידיאלי לאזורים עם עומסי תנועה רבים ואזורים העלולים להירטב ולהיות חלקלקים. שיש למטבח של אבן קיסר מגיע במספר ווריאציות. תוכלו למצוא אותו גם במשטח מלוטש וגם בתצורתו הטבעית עם גימורים מבריקים שיתאימו בדיוק למטבח המודרני שתמיד חלמתם עליו. נעזור לכם להגשים את החלום העיצובי שלכם.

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh