שנת לימודים חדשה בפתח: נבחר מנהל חדש לביה"ס "תחכמוני"

שנת לימודים חדשה בפתח: נבחר מנהל חדש לביה"ס "תחכמוני"

עודד כלפא, איש חינוך, מנהל ומחנך נבחר לנהל את בית הספר הממלכתי דתי "תחכמוני" בעיר. כלפא איש חינוך מוכר, עוסק בחינוך וניהול כבר למעלה משני עשורים יצטרף בשנת הלימודים הקרובה למערכת החינוך ברחובות.

מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זהר בלום: "עודד הוא איש חינוך מהמעלה הראשונה ויעידו על כך הישגיו הרבים. אני סמוך ובטוח שהוא יוביל את תלמידות ותלמידי בית הספר להישגים רבים ויחזק את הקשר עם קהילת ההורים. אנו מאחלים לעודד הצלחה רבה בתפקיד החדש ונעמוד לרשותו בכל הנדרש".

לאחר מכרז משרד החינוך אליו ניגשו שלושה מועמדים ראויים, נבחר פה אחד עודד כלפא לנהל את בית הספר "תחכמוני" בעיר. כלפא איש חינוך מוכר, בעל תואר ראשון בתנ"ך, תואר שני בחינוך ומדעי הרוח ותעודת הוראה.

בשני העשורים האחרונים ניהל כלפא את בית הספר האזורי ביישוב סוסיא, שבדרום הר חברון. בית הספר החל את דרכו עם 60 תלמידים בלבד וכיום רשומים אליו כ-1,000 תלמידים המגיעים מכל היישובים באזור. בהובלת כלפא הגיע ביה"ס להישגים פדגוגיים ולימודיים רבים ואופיין באקלים חינוכי מיטבי. כלפא היה שותף בצוות מו"פ (מחקר ופיתוח) של משרד החינוך, הוביל תהליכים לימודיים עם מנהלים רבים, וכתב מודלים חינוכיים להתפתחותו של בית הספר.

כלפא תיאר את משנתו החינוכית: "אני מאמין בדיאלוג רצוף בין הקהילה ובית הספר, דיאלוג מסוג זה יצמיח את התלמידים, צוותי ההוראה, העובדים וההורים. בבית הספר אנחנו נשים דגש על מקצוענות, ניהול נכון וארגון ברמה גבוהה, נלווה את התלמידות והתלמידים להישגים לימודיים ונקפיד על יצירת אקלים חיובי. מטרת העל היא שכל ילדי בית הספר וצוותי ההוראה יגיעו לבית הספר בשמחה ובידיעה שאוהבים אותם, מאמינים בהם ודואגים להם".

מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "אני שמח לבשר להורים על הבחירה בעודד למנהל בית הספר, עודד הוא איש חינוך מהמעלה הראשונה ויעידו על כך הישגיו הרבים. אני סמוך ובטוח שהוא יוביל את תלמידות ותלמידי בית הספר להישגים רבים ויחזק את הקשר עם קהילת ההורים. אנו מאחלים לעודד הצלחה רבה בתפקיד החדש ונעמוד לרשותו בכל הנדרש".

מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: "אנו שמחים על הבחירה בעודד למנהל בית הספר "תחכמוני". בימים אלה אגף החינוך נערך לקראת שנת הלימודים הקרובה ואני שמחה על כך שעודד מצטרף לנבחרת החינוך המצוינת ברחובות".

שרה והב, מנהלת מחלקת חינוך יסודי: "בית הספר "תחכמוני" זכה במנהל מצוין ואיכותי. צוות מחלקת החינוך היסודי באגף החינוך מעניק לו את ברכת הדרך, נשמח לעמוד לצידו ולסייע לו להוביל את בית הספר להצלחות חדשות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh