שעון קיר, פסלים ומעמדים שולחניים – בוחרים מתנות למשרד

שעון קיר, פסלים ומעמדים שולחניים – בוחרים מתנות למשרד

גבר פותח משרד, ומתחיל מהלך חדש בחיים. ניהול אסטרטגיה, עיצוב, טלפונים, פגישות, המון אקשן הולך לקרות כעת, והכול במרחב החדש והאישי שהולך ומקבל צורה ואישיות משל עצמו. משרד הוא כמו בית שני, וגברים רבים מבלים יותר שעות משרד מאשר שעות בית, בטח היזמים שביניהם. בין אם מדובר במשרד קלאסי של "תשע עד חמש", ובין אם במשרד הייטק בו היום זולג ללילה ועובדים שעות על גבי שעות להרים את הפרויקט לפני שמישהו אחר יעשה זאת – עיצוב המשרד בצורה שתתאים למי ששוהה בו זה חובה, ואביזרים כמו שעון קיר, תמונות קיר, פסלים וכיו"ב הם חובה.

אז איך בוחרים את המתנה המתאימה למשרד החדש? דבר ראשון, בקלות ובכיף, ודבר שני, עם קצת מחשבה מראש והכרות עם האפשרויות שעומדות בפניכם.

רעיונות למתנות למשרד: משעון קיר, ועד לאלכוהול

  1. 1. שעון קיר – הזכרנו כבר כמה פעמים, אבל אתם לא מבינים כמה זה נחמד שאפשר להסיט מבט לרגע מהמחשב או מהמסמכים ולקבל איתות של משהו מדויק, יציב, שלא עוצר – תנועת הזמן. פריט אלגנטי שמגיע בכל מיני צורות וגדלים, מעולה כמתנה משרדית לכל אחד.
  2. 2. פסלים – יש אנשים שחושבים פסלים, חושבים מוזאונים ויצירות מופת ענקיות. חשבו שנית, פסלים מגיעים בכל הגדלים ובכל הצורות, ויש לא מעט יצירות אומנות במחירים נגישים, פסלים שיכולים לשדרג את הלוק של המשרד ועימו את התחושה במשרד בכמה רמות. פסלים קלאסיים למשרדים הם פסלים שמסמלים הצלחה, עבודה, התמדה ונחישות. המחירים יכולים לנוע בין 200 שקלים ועד כמה מאות שקלים, תלוי בגודל ובצורה. מי שממש רוצה להשקיע, כמובן שתמצאו פסלים גדולים יותר באלפי שקלים.
  3. 3. גלובוס שולחני – קלאסיקה, ממש מהסרטים, כמו המנורות הירוקות של הספרויות של שנות החמישים, כמו מעמד האלכוהול בפינת משרד המנהל, גלובוס שולחני קלאסי הוא סמל להצלחה, לגלובליות, להיותך איש העולם הגדול, מתאים לכל משרד, ועם העיצובים והחומרים של היום אתם לא מוגבלים למראה הקלאסי בלבד, ויכולים למצוא מגוון עשיר של גלובוסים ייחודים ויפים.

מתנה למשרד – עוד רעיונות

השלישייה למעלה, שעון קיר, פסל או גלובוס, היא באמת הקלאסית. אבל אם כולם יביאו את אותה המתנה, רוב המשרדים ייראו אותו הדבר. פסלים שולחניים למשל הם משהו נוסף שאפשר לגוון בו, כמו למשל משחק על פסל הקופים – “לא רואה, לא שומע, לא אומר", רק עם טאצ’ מודרני של קוף רביעי נוסף, שיושב עם הסלולרי החכם ובוהה במסך.

שדרוג מעניין נוסף הוא גלובוס שולחני מגנטי, בו הרעיון הקלאסי שתואר כאן למעלה לוקח טוויסט מודרני וטכנולוגי הגלובוס מרחף באוויר בכוח מגנטי, ויוצר אפקט יוצא דופן ומשהו שאי אפשר להתעלם ממנו כשנכנסים למשרד. פסל השור למשרד של סוחרי בורסה, פסל עו"ד עומד על הדוכן, ועוד הרבה פתרונות ייחודיים כמתנה למשרד מחכים לכם בשוק המתנות של ימינו.

לפרטים נוספים – מתנה למשרד

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh