שרית פולק בהופעה ראשונה לאחר הגירושים מסטטיק ונטע ברזני מתכוננת לחתונה בדובאי

שרית פולק בהופעה ראשונה לאחר הגירושים מסטטיק ונטע ברזני מתכוננת לחתונה בדובאי

אושיות הרשת והריאלטי שרית פולק ונטע ברזני הדרימו הבוקר (יום רביעי) למתחם  הקניות עופר בילו סנטר אאטלט, לאירוע חגיגי של הבלוגרית דניאלה אייפנברג, לרגל פתיחת חנות הפופ אפ החדשה:  'הארון השקוף' – פריטי אופנה יד 2 שתפעל במשך 10 ימים בלבד.

ברזני שנמצאת בימים אלה בעיצומן של ההכנות לחתונתה, עליה הכריזה בשבוע שעבר יחד עם בחיר לבה  גרי דהן, יהלומן צרפתי ובן זוגה ב 3 וחצי השנים האחרונות.  ברזני סיפרה כי לחתונה שתיערך בדובאי מוזמנים  רק  – 100 אורחים בלבד, שייהנו במהלך 4 ימים רצופים מסדרת אירועים, הכוללים: מסיבת חינה, שבת חתן והחתונה שתתקיים בלוקשיין סודי.  עוד סיפרה  נטע שהיא  "מנצחת" על ההפקה וההכנות מישראל  יחד עם צוות מקצועי בדובאי וההתרגשות כבר בעיצומה.  כשנשאלה על כך שהאורחים  ישלמו כ6,000 שקלים על טיסות ולינה בדובאי ברזני הסבירה שהסכום הנ"ל מחליף את המתנות לחתונה.

מסתבר כי  לבן זוגה של ברזני, גרי,  יש ילד שגם יגיע לחתונה באמירויות,  אך נטע מסרבת לתואר "אמא חורגת"  ויותר מחשיבה עצמה כאחות גדולה או דודה קרובה וכיפית…..עוד חשפה  ברזני שעל האיפור/ שיער,  אחראי מיקי בוגנים שיוטס  בפברואר לחתונה המדוברת בדובאי.

שרית פולק, שזוהי הופעתה הראשונה לאחר הגרושים מסטטיק, פרגנה לברזני על החתונה ובאופן ספונטני הצטרפה אליה לאחר האירוע למדידת סופית של שמלת הכלה. פולק שפינקה את עצמה רכשה  2 פריטים מהחנות ואמרה: "אני שמחה לרכוש "מהארון השקוף"  כי 30% מההכנסות  יעברו כתרומה לעמותת "רוח נשית". ברזני לעומת זאת רכשה 3 פריטי קיץ ואמרה: "אני שומרת אותם לדובאי" .

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh