תגיד, יש לך אינסטלטור מומלץ?

תגיד, יש לך אינסטלטור מומלץ?

בעידן בו כולם נמצאים בדיגיטל וכל המידע זמין לכל מי שרק חפץ, יש משהו בהמלצות אותנטיות על בעל מקצוע להיות פופולארי הרבה יותר. כך תמצאו את אותן המלצות וגם, תוכלו לחפש נכון ברשת

איך מוצאים היום אינסטלטור בנס ציונה? טוב ששאלתם! האמת זה לא כל משנה איפה – העיקר שיהיה מקצועי, אמין ואם אפשר במחיר אטרקטיבי אנחנו פה כדי לספק עבורכם את המענה לכל השאלות החשובות בתחום

כל הדרכים מובילות לאינסטלטור – אבל מי?

אפשר למצוא אינסטלטור לפי המלצות – אם יש לכם חברים שהייתה להם בעיית אינסטלציה לאחרונה ויכולים להמליץ לכם על שרברב אמין ומקצועי, אם השכנים שלכם יודעים לתת לכם שם של מישהו שיכול לספק עבורכם את שירותי האינסטלציה. חשוב שתשאלו מסביב וכדאי שזה יהיה מישהו שלאחרונה השתמש בשירותיו של אותו אינסטלטור ולא שהבעיה האחרונה שהייתה לו בצנרת הייתה לפני כמה שנים כי דברים משתנים מהר- שירות ומחירים בעיקר.

אפשר למצוא אינסטלטור לפי השכנים בבניין – כלומר לשלוח הודעה בווטסאפ של הבניין שלכם או של בניין ליד ולשאול אם יש למישהו אינסטלטור מומלץ. אם מדובר בבניין יחסית חדש סביר להניח שהקבלן הביא אינסטלטור מטעמו בהתחלה ואם הוא נתן שירות טוב ואמין ומקצועי אז תוכלו לקבל את פרטיו ולהזמינו באופן פרטי לספק לכם שירות בדירה. המלצה חמה שלנו היא שאם יש לכם או לשכנים שלכם אנשי מקצועי אמינים וטובים תהפכו אותם לאנשי מקצוע של כלל דיירי הבניין. ככה הם בתור אנשי מקצוע יקבלו כמה שיותר עבודה ובתמורה הם גם יוכלו להוריד לכם את המחירים, לספק לכם שירות מהיר יותר כי תהיו בעדיפות ובכללי מדובר במקרה שהוא לטובת שני הצדדים.

אפשר למצוא אינסטלטור ברשת- יש אתרים מקומיים של העיר נס ציונה או כל עיר אחרת לצורך העניין, אפשר להיכנס לפורומים של העיר ולחפש אינסטלטור מומלץ. גם הכנסת מילות החיפוש הרלוונטיות לפי מקצוע ועיר במנועי החיפוש תוכלו למצוא אינסטלטור באזור שלכם בקלי קלות. יש כמה וכמה אתרים שיעלו לכם הם המלצות ומידע על אותם אנשי מקצוע וגם האתרים של אנשי המקצוע עצמם.

אפשר למצוא אינסטלטור במדיה החברתית- יש מספיק קבוצות של העיר בין אם אלו קבוצות של אימהות שמעבירות ביניהן המלצות, קבוצות רשמיות של העיר עצמה או קבוצות של תושבים שנועדו להעביר גם מידע מהסוג הזה. אתם יכולים לערוך חיפוש באחת מהקבוצות הרלוונטיות ולחפש בה אינסטלטור ובטוח תעלנה לכם לא מעט המלצות ותיוגים של אנשים שמציעים שירותי אינסטלציה בעיר שלכם.  אתם גם יכולים להעלות פוסט משלכם בקבוצה הרלוונטית או בדף שלכם ולכתוב מה קרה ומה אתם צריכים ויוכלו להמליץ לכם על האינסטלטור המתאים ביותר עבורכם.

אל תסתמכו רק על המלצות:

כולנו ממליצים על אנשים ספציפיים שסיפקו לנו שירות טוב או שהם קרובי משפחה ואנחנו רוצים לפרגן להם. אבל כשאתם מקבלים המלצות כדאי שתבדקו אותם טוב טוב כדי לוודא שההמלצה היא אכן אותנטית ואמינה. חשוב שתשאלו את האינסטלטור מה המחיר שהוא גובה עבור השירות שהוא מספק, וכמובן מה הזמינות שלו להגיע לטפל עבורכם בבעיה. תקראו עליו קצת ברשת סביר להניח שיש עליו מידע ותוכלו לקבל המלצות אונליין מאנשים ששכרו את שירותיו אם הם היו מרוצים או שיש להם רק דברים לא טובים לומר עליו.

רק אל תשכחו שאם הייתם מרוצים – תמליצו לאחרים!

צילום: shutterstock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh