תוכנית בטיחות אש

תוכנית בטיחות אש

תקנות התכנון והבניה בישראל מחיבות הכנתה של תוכנית בטיחות אש מפורטת עבור כל בניין חדש או קיים המיועד לכל שימוש (תעשייה, מסחר או מגורים).תוכנית בטיחות אש יש להגיש לרשות הכבאות וההצלה ע"י יועץ בטיחות אש. התוכנית המחייבת בעלי עסקים, מפעלים ומשרדים על פי חוק והיא עשויה לסייע בהצלת חיים במקרה של שריפה ללא תכנית בטיחות מאושרת על ידי רשות כבאות והצלה לא יתקבל רישיון עסק ולא יתקיים אכלוס של בניין. קיומה של תוכנית בטיחות מקצועית תבטיח כי המבנה ערוך ומוכן בכל עת להתמודד עם שריפה והתלקחות. תכנית אש, בנוסף לפיקוח ממונה בטיחות בעבודה והדרכות בטיחות אש יכולה להקטין במידה ניכרת את הסיכוי לשריפה גדולה ולנזקים גדולים ברכוש ובנפש. תכנית אש מאפשרת היכרות מקדימה עם המבנה ותסייע לכבאים ולמחלצים להיות ממוקדים יותר ולחסוך זמן קריטי בהבנת האירוע ובהליכי הכיבוי וההצלה.

תוכנית בטיחות אש

מטרתה של תוכנית בטיחות אש היא להגן על חיי האנשים המצויים במבנה ולמזער נזקים לנכס ולנפש וכן להקטין נזקים לציוד במבנה במקרה של שריפה. על תכנית בטיחות אש מקצועית המוגשת לאישור של שירותי כבאות והצלה לכלול בין היתר דרכי גישה והיערכות עבור רכבי כיבוי והצלה, דרכי מוצא מהמבנה, עמידות המבנה על חלקיו השונים, שלטי הכוונה ותאורת חירום בדרכי המוצא ומיקום לוחות הפיקוד והחשמל. בנוסף, מציינת התכנית את קיומם של דלתות חסינות בפני אש, דלתות עשן, דרכי מילוט ואמצעי כיבוי בכל קומה בבניין, מערכות גילוי אש, דרכי פינוי עשן ועוד.

מקצוענים בבטיחות אש

חברת "ליאור בטיחות" היא חברה ותיקה ומנוסה בתחום הבטיחות בעבודה. לחברה ממוני בטיחות מוסמכים בכל תחומי הבטיחות לרבות בטיחות אש, בטיחות בחומרים מסוכנים ובטיחות בגובה והיא מעסיקה מנהלי עבודה ומהנדסים מוסמכים המעניקים שירותי ייעוץ והדרכה למאות חברות, ארגונים ומפעלים בכל רחבי הארץ. החברה מעניקה שירות מקצועי, אמין ואיכותי תוך שקיפות מלאה ועמידה בלוחות זמנים קפדניים. אם יש לך צורך בהכנת תכנית בטיחות אש זה הזמן ליצור קשר עם המומחים של חברת "ליאור בטיחות", להצטרף למאות לקוחות מרוצים ולקבל שירות מקצועי במחיר אטרקטיבי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh