תוספת של כ- 9 מיליון שקל בתקציב העירייה לשנת 2019

תוספת של כ- 9 מיליון שקל בתקציב העירייה לשנת 2019

רחמים מלול, ראש העיר: "התוספת לתקציב משקפת את החשיבות הגדולה שאנו מייחסים לחזות העיר, ולאיכות החיים בעיר. רחובות נמצאת בצמרת הערים הטובות בישראל – נמשיך לפעול על מנת להעניק לתושבים את השירות הטוב ביותר".

יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר: "בשביל להגשים צריך גם לחלום, גם לתכנן וגם לבצע. התוספת התקציבית היא בשורה של ממש, שהתקבלה מתוך רצון להוביל את רחובות קדימה".

מועצת העיר אישרה את תקציב 2019 והוא כולל תוספת חסרת תקדים בסך 9 מיליון שקל לתחום חזות העיר, תיק עליו אמון סגן ראש העיר, עו"ד יניב מרקוביץ'. מיד עם כניסתו לתפקיד הודיע מרקוביץ' כי בכוונתו לפעול לשינוי משמעותי בחזות העיר, תוך שיתוף התושבים, המנהלים ועובדי האגף, שאף שינה את שמו מאגף שפ"ע לאגף חזות העיר.

כזכור, בחודשים האחרונים מאז כניסתו לתפקיד, פעל מרקוביץ' בגיבויו של ראש העיר, רחמים מלול, לגבש תכניות חדשות, שעתידות לשנות את מערך הניקיון העירוני, לצד שיפור איכות החיים והסביבה בשכונות.

מרקוביץ' מרבה להיפגש עם נציגי התושבים והצהיר לא אחת, כי הוא מאמין ששינויים מגיעים גם מהשטח. החודש (25.2) ייערך לראשונה בעיר כנס שיתוף הציבור בנושא חזות העיר, אותו יזם מרקוביץ', בתמיכתו של ראש העיר, רחמים מלול. במסגרת הכנס יתקיימו שולחנות עגולים ויידונו נושאים שונים, במטרה לייצר בנק רעיונות ותיעדוף לתכנית האגף.  הגדלת התקציב היא חלק ממהלך כולל שמוביל מרקוביץ', במטרה לחולל שינוי בעיר.

רחמים מלול, ראש העיר: "התוספת לתקציב משקפת את החשיבות הגדולה שאנו מייחסים לחזות העיר, ולאיכות החיים בעיר. רחובות נמצאת בצמרת הערים הטובות בישראל – נמשיך לפעול על מנת להעניק לתושבים את השירות הטוב ביותר, ובפרט בתחום חזות העיר, הניקיון והתברואה והסביבה".

לדברי יניב מרקוביץ': "בשביל להגשים צריך גם לחלום, גם לתכנן וגם לבצע. התוספת התקציבית היא בשורה של ממש, שהתקבלה מתוך הרצון להוביל את רחובות קדימה גם בתחום חזות העיר ואני מודה לראש העיר, רחמים מלול, על התמיכה המלאה בתהליך ובתכניות שאנחנו מגבשים בחודשים האחרונים. התקציב הוא לא הכל, ולא בהכרח איפה שמבזבזים יותר, נקי יותר- נדרשת עבודה מקיפה יותר ועל זה בדיוק אנו עובדים בחודשים האחרונים".

עוד מסר מרקוביץ' כי ההשקעה התקציבית הנוספת בסך 9 מיליון שקל, נועדה לממש תכניות בסדרי בעלות השפעה משמעותית על ניקיון העיר וחזותה, ביניהן החלפת הפחים המוטמנים בעיר לפחים טמונים חכמים, החלפת הפחים ברחוב בפחים דקורטיביים, תגבור ותוספת שעות ניקיון, פריסה מחודשת של מערך הפחים העירוניים והוספת עשרות נקודות פינוי חדשות, הקמת עמדות מחזור פסולת, הקמת מערך נאמני ניקיון עירוני ועוד.

"לאחר אישור התקציב, נצא לביצוע הפרויקט, לא לפני שנערוך את כנס שיתוף הציבור, מתוך מטרה כנה ואמתית להפוך את התושבים לשותפים משפיעים, להיעזר ב'חוכמת ההמונים', להקשיב לרעיונות ולרצונות של התושבים ולייצר תכניות ארוכות טווח", אמר מרקוביץ'.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh