תושבי רחובות, מחפשים עבודה בתחום המטבח?

תושבי רחובות, מחפשים עבודה בתחום המטבח?

הכירו את פורטל ג'וב קיטצ'ן

אם אתם מחפשים עבודה ומתמחים בתחום ההסעדה, האירוח והמזון, כדאי לכם להכיר את פורטל ג'וב קיטצ'ן, בו כל המקומות בהם דרושים שפים, טבחים, מלצרים או כל סוג אחר של עובדי מטבח, אשר יסייע לכם בחיפוש אחר עבודה מתאימה או לחילופין יכול לסייע לבעלי עסקים למצוא עובדים מתאימים.

איך מתבשל רעיון לפורטל

את הרעיון לפורטל הגו מספר שפים בעלי ניסיון רב שנים שהבינו כי יש כאן פוטנציאל בלתי נדלה. מדובר בשוק עצום של מחפשי עבודה שלמרות ההיצע הרב שלו, עדיין אינו מאפשר למועמדים השונים  להתברג בהצלחה בעבודה המתאימה.

הם השקיעו מחשבה רבה בעיצוב הפורטל כשהדגש הוא על עלויות הפרסום מצידם של העסקים התרים אחר עובדים. המטרה הייתה לדאוג לתגמול הולם לעובדים במשרות המוצעות וסינון משרות שאינן רלוונטיות, תוך מתן ייעוץ למחפשי העבודה וסיוע למעבידים בקליטת עובדים.

כרגע הם עובדים בשיתוף פעולה עם החברות המובילות במשק, ועם כמה מהשמות הגדולים בתחום המסעדנות והאירוח, לצד עסקים בתחילת דרכם.

חיפוש עבודה בתחום המזון והאירוח מעולם לא היה קל יותר

הפורטל מציע שלל משרות בתחום המזון והאירוח. החל ממשרות כלליות של ניהול ותחזוקה ועד משרות שירות, מלונאות ועוד. מחפשי עבודה שיכנסו לאתר יגלו כי האתר קל לתפעול, ומאפשר מיון דרישות העבודה לפי תחומים, תפקידים או מיקום. האתר מכסה תחומים רבים באופן ספציפי כמו תחומי המטבח, המלונאות, הניהול והשירות. אולם, גם אם אין לכם התמחות באחד מהתחומים הללו ישנן דרישות כלליות יותר שקרוב לוודאי יתאימו עבורכם.

ניתן לחפש עבודה באופן ספציפי לאזור המגורים או אפילו לעיר שבה אתם מתגוררים. המשרות המתפרסמות הן עבור רשתות מזון גדולות או בתי עסק קטנים ופרטיים. כל מודעה מפרטת את שנות הניסיון הדרושות לכל תפקיד, והיקף המשרה.

בעת הקלקה על מודעת הדרושים נפתח בפני המחפש כרטיס שמאפשר לו להכניס את פרטיו ומאידך הוא גם יכול ליצור קשר ישיר עם מפרסם המודעה, טלפונית או באמצעות הצ'אט, מה שבהחלט יכול לסייע למועמדים השונים להציג עצמם  באופן טוב יותר בעיני המעסיקים הפוטנציאליים.

כמובן שבנוסף לפרסום באתר, המשרות מפורסמות ברשתות החברתיות. הפרסום הזה הוא בקבוצות סגורות והן מעדכנות את עשרות אלפי דורשי עבודה בתחום המסעדנות והאירוח.

סיוע לעסקים המחפשים עובדים

הפורטל אומנם פונה למחפשי עבודה, תוך שהוא נוקב באופן ספציפי בדרישות המשרה. אבל הוא גם מאפשר למי שמעוניינים להציע עבודה לפרסם את הצעותיהם, כאשר לאלו האחרונים מוצעות מספר חבילות לפרסום מודעות במחירים נוחים. בנוסף, ניתן לרכוש חבילה המותאמת אישית לצרכיו של כל לקוח ולקוח.

המעסיקים שמחפשים עובדים יפגשו באתר ממשק קל ונוח, שינגיש עבורם אתר שהוא ייעודי לתחום המסעדנות והאירוח. פרטי המועמדים יופנו אליהם גם באמצעות הוואטסאפ, מה שמהווה בהחלט חידוש אשר לוקח בחשבון את עובדה כי מדובר באנשים העוסקים בעבודה לחוצה במיוחד, שלא תמיד מאפשרת להם קריאה נינוחה של מייל ומיון עובדים. הוואטסאפ יאפשר להם לקבל את פרטי העבודה וקורות החיים שלו.

פורטל ג'וב קיצ'ן מהווה אם כן מהפכה משמעותית בשוק חיפוש העבודה, ובעיקר בתחום המזון והאירוח. מהפכה שבהחלט כדאי לכם לקחת חלק בה.

קרדיט: בוסט מדיה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh