תלמידי "אורט" רחובות ציינו את "יום המילה הטובה"

תלמידי "אורט" רחובות ציינו את "יום המילה הטובה"

תלמידי קריית החינוך אורט בחרו לציין את יום המילה הטובה והגיעו גם ללשכתו של ראש העיר, רחמים מלול, על מנת להביע תודה והערכה, וללשכתו של ממלא מקומו, זוהר בלום

"יום המילה הטובה" צוין אתמול על ידי תלמידי קריית החינוך אורט, להגברת המודעות להוקרת תודה לסביבה, לקהילה ולעוסקים בעשיה היומיומית בעיר רחובות.

במסגרת זו יצאו תלמידי קריית החינוך אורט יחד עם מנהל הקריה, אבי סער ומנהלת חט"ע, לימור אשכנזי, לומר מילה טובה והערכה לראש העיר, רחמים מלול.

רחמים מלול שיבח את העשייה של קריית החינוך אורט ואמר "אפשר לחבר ספר עם הרבה מילים טובות ומחמאות על העשייה הבית סיפרית ועל ההישגים בתיכון אורט. חוללתם מהפיכה – בית הספר זכה לפרס חינוך ארצי, הגדלתם את הביקוש להרשמה לבית הספר ונתוני הגיוס לצה"ל עומדים על 100%. עם תוצאות מצוינות כאלו בוודאי שמגיעות לכם הרבה מילים טובות. כולנו צריכים להשריש את המילים הטובות בקרבינו".

בנוסף חילקו תלמידי בית הספר איגרות תודה ללוחמי האש, לשוטרי מרחב רחובות, לחיילים, לניצולי השואה, לילדים המאושפזים בביה"ח "קפלן" ולעובדי התברואה ברחבי העיר.

התלמידים יצאו לחלק פליירים בנושא שינוי השיח ברשתות החברתיות. מועצת התלמידים הבית ספרית הכינה אמנה חברתית לעידוד שיח מכבד בקרב באי בית הספר והחתימה את התלמידים והצוות החינוכי ואף את ראש העיר וממלא מקומו, זהר בלום ומנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן.

חדר המורים לקח אף הוא חלק וניהל הפסקה פעילה נוסח: "עוגה תמורת מילה טובה" – תלמיד שרצה להתכבד בעוגה ממטעמי המורים היה צריך לברך/ להוקיר ולפרגן  לאדם קרוב.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh