תלמידי רחובות זכו במקומות הראשונים בתחרות העולמית להטסת רחפניים וירטואליים

תלמידי רחובות זכו במקומות הראשונים בתחרות העולמית להטסת רחפניים וירטואליים

לאחר שגברו על 50,000 מתמודדים אחרים מכל רחבי העולם – תלמידי המרכז העירוני פלא למחוננים ומצטיינים ברחובות זכו בשלושת המקומות הראשונים בתחרות. הזוכה במקום הראשון הוא יונתן חלימי-אלון, הזוכה במקום השני היא טליה כהן ואל המקום השלישי הגיע פלג קונפורטי.

אתמול התקיימה התחרות העולמית להטסת רחפניים וירואליים באמצעות קוד בין תלמידים בכל העולם. בשעה 2 בלילה הגיעו התוצאות על הזוכים במקומות הראשונים – כולם מישראל וכולם מהעיר רחובות.

את התחרות העולמית להטסת רחפנים וירטואליים באמצעות קוד יזמה חברת DroneBlocks, בה השחקנים שהם המתכנתים הצעירים, מטיסים רחפניים במטרה ליצור את היצירה המרשימה ביותר בדו-מימד  או בתלת-מיימד  באמצעות שובל ייחודי שמותיר הרחפן מאחוריו.

תלמידי המרכז העירוני פלא למחוננים ומצטיינים ברחובות בלטו לאורך כל התחרות והצליחו להעלות את רף התחרות אל מול שאר המתמודדים. תלמידי רחובות יצרו יצירות מדהימות, בניהן: סדרת פיבונאצי (3D Fibonnaci), "מגדל דוד" (The Symbol tower), וירוס הקורונה (Corona Virus), הזמן לפיצה, רוב הזמן (Pizza time most of the time), קוביות בתוך קוביות (Cubes in cubes) ועוד.

בתחרות השתתפו כ-50,000 מתמודדים אחרים מכל רחבי העולם שהעלו אינספור קודים ייחודים, שונים ומגוונים. אתמול, במפגש זום ייחודי הודיעו יוזמי התחרות על הזכייה הרחובותית המשולשת. את שלושת המקומות הראשונים כבשו תלמידי העיר הלומדים במרכז פלא למחוננים: אל המקום הראשון הגיע יונתן חלימי אלון, תלמיד כיתה ט' שסחף רבים עם היצירה המדהימה אותה יצר – סדרת פיבונאצי. יונתן זכה ברחפן תוצרת המותג המוביל בעולם DJI. אל המקום השני הגיעה טליה כהן שיצרה קוד ייחודי של "מגדל דוד" ואל המקום השלישי הגיע פלג קונפורטי, עם היצירה המשגעת "הזמן לפיצה, לפחות רוב הזמן".

לאורך השנים תלמידי המרכז העירוני פלא למחוננים ומצטיינים הצליחו להגיע להישגים מרשימים ויוצאי דופן בתחרויות בארץ – ובכל העולם.

ראש העיר רחמים מלול: "אני מברך את יונתן, טליה ופלג על הזכייה המרשימה ועל הגאווה הגדולה שהביאו לישראל ולעיר רחובות. התלמידים והתלמידות במרכז פלא למחוננים מגיעים לשיאים והישגים חדשים ומציגים יכולות מרשימות בכל פעם מחדש".

זהר בלום, מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך: "החינוך ברחובות מעודד את התלמידים והתלמידות לחשיבה יצירתית, מצוינות, עצמאות וערכים. אני מברך את שלושת הזוכים על הזכייה המרשימה בתחרות הכלל עולמית, ואנחנו נמשיך להשקיע ולטפח את הדור הצעיר של התלמידים בעיר".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער: "הזכייה של התלמידים הצעירים בתחרות מעידה על ההשקעה והמשאבים הרבים המושקעים במרכז פלא למחוננים בעיר. היצירתיות וההתמדה שלהם הובילה להישג מרשים שלא יסולא בפז המביא הרבה כבוד לרחובות".

 פז קדמי, מנהלת מרכז פלא למחוננים ומצטיינים: "תלמידי מרכז פלא למחוננים ומצטיינים התמודדו בתחרות מול עשרות אלפי אנשים מרחבי העולם והצליחו להגיע למקומות הראשונים. אני נרגשת וגאה בכל התלמידים שהשתתפו בתחרות והציגו את היצירתיות, החשיבה והחדשנות שאנחנו מובילים ומעודדים במרכז פלא למחוננים ומצטיינים ברחובות".

בתמונה: יונתן חלימי אלון – זוכה במקום הראשון

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh