תעודת הוקרה למחלקת הנוער על הפעילות בזמן הקורונה

תעודת הוקרה למחלקת הנוער על הפעילות בזמן הקורונה

גם בזמן הקורונה מחלקת הנוער בעיריית רחובות זוכה לשבחים והפעם – ממשרד החינוך. תעודת הוקרה מטעם משרד החינוך הוענקה ל"עירונוער" על הפעילות ההתנדבותית הענפה של בני הנוער בעיר בזמן המשבר ותקופת הסגר מוקדם יותר השנה.

משבר הקורונה הביא עמו קשיים רבים אבל גם גילה את הפנים היפות של בנות ובני הנוער בעיר. בזמן תקופת הסגר מחלקת הנוער באגף החינוך גייסה את בני הנוער בעיר למערך המתנדבים בשעת חירום לביצוע פעילויות התנדבויות שונות, כגון: אריזות מזון לנזקקים, חלוקת זרי פרחים למשפחות שכולות ביום הזיכרון, סיוע לקשישים ברכישת מזון ותרופות ותמיכה בשימוש אמצעים דיגיטליים בזמן הסגר ועוד.

בעקבות פעילויות ההתנדבות בעת המשבר, בחר משרד החינוך להעניק למחלקת הנוער תעודת הוקרה והדגיש את ערכי הערבות ההדדית, המסירות, רוח ההתנדבות והשליחות שגילו בשעת חירום.

בנוסף לפעילות ההתנדבותית הענפה, ב"עירונוער" הצליחו להתגבר על המגבלות שהציבה הקורונה והתאימו את הפעילות לכללי הריחוק החברתי החדשים. אולפן העירוLIVE בשיתוף רדיו קול השפלה פעל בכל יום בשעות הצהריים ובו התארחו אמנים ואנשי תוכן, בניהם: אנשי חינוך, תושבים, ספורטאים, סטנדאפיסטים, אמני חושים, כוכבי ילדים, זמרים, שחקנים וכו'. בנוסף, התקיימו משדרים מיוחדים בחגיגות המימונה, יום הזיכון, יום העצמאות, יום הזיכרון לנספי סודן ועוד.

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "בחודש מרץ האחרון הבנו שהעולם הישן נגמר ועלינו להתאים את עצמנו למציאות החדשה. מחלקת הנוער הצליחה במשימה והפעילות למען בני ובנות הנוער נמשכה גם בתקופה מורכבת זו. אני שמח שבני ובנות הנוער ברחובות לקחו חלק אקטיבי בעת המשבר וגילו מעורבות, אחריות וערבות הדדית".

מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: "תקופת הקורונה זימנה עבורנו אתגרים ושינויים חדשים. אני מברכת את מחלקת הנוער על שהצליחה לרתום את הנערים והנערות לפעילויות התנדבות ועל היצירתיות שגילו אז וגם היום כדי להמשיך את הפעילות למען הנוער שלנו".

אבי יוספי- מנהל מחלקת הנוער: "אני גאה בבני ובנות הנוער שלנו המוכיחים בכל משבר ובכל אתגר שיש להם את הכוח להשפיע ולשנות את המצב לטובה. תודה לעיריית רחובות שהאמינה ביוזמות ולמשרד החינוך שראה בנו רשות מובילה בפעילות נוער בחרום".

בתמונה: משמאל, אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך, זהר בלום מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך ואבי יוספי, מנהל מח' הנוער.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh