תעסוקה הולמת לבני הנוער

תעסוקה הולמת לבני הנוער

עשרות מחניכי שבט ירדן מצופי רחובות שיפצו מועדוניות לילדים.

במסגרת שיתוף פעולה בין האגף לשירותים חברתיים, המפעיל את המועדוניות לבין שבט ירדן, עסקו חניכיו הבוגרים של השבט בשיפוץ וצביעה של שתי מועדוניות לילדים בקריית משה ואושיות, כהכנה לשנה הבאה.

כ-30 בני נוער משבט ירדן של צופי רחובות חניכי השכבה הבוגרת הלומדים בכיתות י'-יב' מצאו תעסוקה הולמת לימי החופש האחרונים: במהלך השבוע האחרון הם עסקו בעבודות צביעה ושיפוץ של שתי מועדוניות המופעלות ע"י האגף לשירותים חברתיים בשכונות קריית משה ואושיות. לדברי שחר גבע'  ראש השבט, הייתה זו החלטה משותפת של מובילי השבט, שחר, שרון גזל והמרכזת ירדן טיבי להתחיל במסורת חדשה של התנדבות בקהילה. הם ראו  את החשיבות של תרומה לקהילה של חניכי השבט הבוגרים בתקופה מיוחדת זו, וכן כדבר שמעצים אותם כתושבי העיר ומהווה דוגמא אישית לחניכי השבט הצעירים. הכוונה להמשיך בפעולות ההתנדבות גם בשנה הבאה שבה ייטלו חלק כל 300 חניכי שבט ירדן.

המועדוניות באושיות ובקריית משה הן חלק ממערך של מועדוניות המיועדות לילדים בכיתות ד'-ו', אשר משפחותיהם מוכרות באגף לשירותים חברתיים. שהיית הילדים במועדוניות הן חלק ממערך הטיפול במשפחות. המועדוניות פועלות באופן אינטנסיבי החל משעות הצהריים ועד הערב. הילדים מקבלים עזרה לימודית, חברתית ורגשית כגון עזרה בהכנת שיעורי בית, ארוחה חמה, וכן פעילויות חברתיות וטיפוליות. צוות המועדוניות מקצועי ומנוסה ועובד בהדרכת עובדים סוציאליים.

חבר המועצה מחזיק תיק השירותים החברתיים, שמוליק בר דנזאן: "שמחנו לראות שחניכי הצופים עבדו בחריצות שמחה והתלהבות. אנו מודים להם מקרב לב ומברכים על שיתוף הפעולה. נשמח להמשיך ולשתף פעולה למען הקהילה גם בשנים הבאות".

בת חן קרני, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: "חניכי שבט ירדן של הצופים הרימו תרומה ערכית ומשמעותית, ודאגו שהמועדוניות יהיו ערוכות נקיות ומטופחות לקבל את הילדים להמשך הפעילות בשנה הבאה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh