תרגיל מתקן קליטה התקיים בבית ספר הדרים

תרגיל מתקן קליטה התקיים בבית ספר הדרים

התקיים תרגיל בבית הספר הדרים אשר משמש כמתקן קליטה במצבי חירום.

ביום שני (29.5), כחלק מהיערכות העירייה למצבי חירום, וכחלק מתכנית העבודה הסדורה לשנת 2017, התקיים תרגיל בבית הספר 'הדרים' אשר משמש כמתקן קליטה לתושבים במצבי חירום. בתרגיל צפו גם חברי וועדת מל"ח וביטחון בעיריית רחובות בראשותו של מנכ"ל העיריה, דורון מילברג.

ברחובות ישנם 17 בתי ספר ומוסדות חינוכיים המשמשים כמתקני קליטה במצבי חירום. עפ"י הנחיות המשרד לביטחון פנים, חוזר מנכ"ל משרד החינוך, פיקוד העורף ומשרדי הממשלה השונים, על העיר להיערך לקליטה של לפחות 4% מן האוכלוסייה בתוך בתי הספר שהוגדרו כמתקני קליטה במצבי חירום.

מנהל אגף חירום וביטחון, אליצור זרחי: "עיריית רחובות ערוכה למצבי חירום בצורה מצוינת. השאיפה שלנו היא לקיים לפחות תרגיל אחד בשנה, באחד מבתי הספר בעיר אשר משמשים כמתקן קליטה במצבי חירום, ובהתאם לכך לבצע מעקב אחר מצב היערכותנו בנושא החירום. בתרגיל עצמו שימשו שאר בתי הספר המשמשים כמתקן קליטה במצבי חירום,  כמקלטים לחסרי בית ובכך גם הם לומדים את תהליך ההיערכות והקליטה מעבר להשתלמויות שמתבצעות במהלך השנה. כולי תקווה כי לא נידרש להיבחן בהיערכות העיר לפתיחת מתקן קליטה".

את הפעילות הנעשית בתחום מובילים סמנכ"ל רשת 'חוויות', צביקה מדהלה, שעושה את עבודתו בהתנדבות ומשמש כסגן יו"ר פס"ח, יחד עם מנהל אגף החירום והביטחון, בצלאל שרעבי. את התרגיל עצמו הובילה מנהלת בית הספר 'הדרים', איילה קיסרא, אשר ביצעה הכנות ותדרוכים לכלל צוות בית הספר ביחד עם רכזת ביטחון, חירום ובטיחות, רויטל מרחום. הצוות זכה לתשבחות על הרמה הגבוהה שהציגו בתרגיל מטעם בודקי התרגיל מטעם ביטחון משרד הפנים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh